[WC] Radiator eventjes uit trekken voor vervoer (pluggen?)

Pagina: 1
Acties:

• poing
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik zou graag men radiator even uit trekken als ik naar een lan ga. Dit zou kunnen met van die pluggen die geen water door laten als ze afgekoppeld zijn en wel water doorlaten bij het aansluiten.

Mijn vraag, die pluggen... verlies je daarmee klein beetje water of helemaal niets? Moet veilig zijn voor men materiaal en water verliezen is zoizo geen optie want dan moet ik elke keer bij tanken.

Verwijderd

Ik geloof dat Festo die pluggen levert, maar ik weet het niet zeker. Er is eens iemand op GOT geweest die ze ook gebruikte. Ze waren wel erg prijzig iig. Neem eens contact met Festo op zou ik zeggen. En er zullen nog wel meer wezen. Helas hebben wij ze op het werk alleen voor perslucht en gas, en daar komt nog altijd een beetje lucht/gas bij vrij.

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Je bedoelt een soort van die tuinslang klemmen alleen dan kleiner?

• redguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

redguy

Can Cow come out to to play ?

Eheim heeft dat soort koppelingen voor aquarium slangen. Zijn 2 kranen die je dicht kunt zetten en ze vervolgens van elkaar af koppelen.

IP Rocks

• Desolation Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-12-2023
Alleen zijn ze wel ontieglijk duur , gewone EHEIM 3/8 kranen waren al 5€ of meer .

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

En ze verliezen een kleine hoeveelheid water.....

• Carstijn
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:34
kijk eens bij een zaak waaar ze buitenboord motoren verkopen want op benziene slangen zitten van ook van dat soort dinge

Verwijderd

ik zou gewone koppelingen of pluggen nemen, en dan als je naar een lan gaat nog sokjes of gewoon een tot/doek om je aansluitingen heen binden.

ik laat zelf de slangen gewoon uit mijn kast hangen als ik mijn pc verhuis. dus niet bij de radiator afkoppelen mijn bij de pomp bijvoorbeeld en dan je slangen ergens uit je kast laten bungelen met een afsluiter en een totje. maarja, aangezien de waterkoelinstallaties van ons tweakers nogal uiteenlopend van ontwerp zijn is dit voor maar weinig mensen toepasbaar.
Pagina: 1