( W2K ) Vaag probleem met opstarten :(

Pagina: 1
Acties:

• MarkIII
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-02 08:25
Ik heb weer eens een lekker probleem :'(

Na maanden een goed draaiend systeem gehad te hebben is het weer eens een keer flink mis. Ik had mijn computer gewoon normaal afgesloten en dag er op weer aangezet. Toen begon het. Windows 200 start op en komt in windows, heeft zichzelf aangemeld en gaat verder naar het bureaublad.

MAAR,

Ik krijg helemaal geen icoontjes maar wel de startbalk.
De computer is op dat moment nog niet vastgeslagen. Als ik met mijn muis over de startbalk beweeg krijg ik een zandloper bij mijn cursor als teken dat hij nog ergens mee bezig is. Klik ik daana op een muistoets dan loopt de computer vast. Ik kan wel met CTR ALT DEL iets verder. Dan kan ik daar de gebruikelijke opties selecteren. Maar zodra ik iets kies loopt de pc weer VAST.

Wat heb ik allemaal al gedaan.

- Alle overbodige hardware uit mijn pc gehaald.
- Geheugen verwisseld
- Processor een keer losgehaald en teruggezet
- Andere videokaart
- HD op andere pc gescand op virussen en trojans
- In veilige modus alles wat automatisch opstart weggegooid uit het startmenu+register
- Norton Utillities in veilige modus laten scannen op windows problemen vanaf CD
- Tussendoor Koppijn gekregen
- Alle forums afgezocht naar vergelijkbare problemen ( geen resultaat )
- Alle opstartmogelijkheden met F8 geprobeerd ( goede config. etc )

In de veilige modus loopt de pc trouwens ook vast als ik hem opnieuw op wil starten of af wil sluiten.

Dit is dus echt een heel errug groot probleem en ik weet echt niet meer wat ik moet doen. Als iemand hier nog tips of oplossingen voor weet hoor ik ze graag.

ALVAST BEDANKT.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

MarkIII schreef op 01 augustus 2002 @ 13:07:
- In veilige modus alles wat automatisch opstart weggegooid uit het startmenu+register
ik hoop dat je niet alles uit je start menu weggegooid hebt :?

Iig, log eens aan met een andere user? Zelfde probleem ?

• MarkIII
Bedoelde ik mee alle progjes die automatisch opstarten zoals Kazaa, Norton, Dap etc

Andere user ga ik is ff proberen maar moet ik eerst ff aanmaken.
Laat het zo wel weten

• YoG
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

YoG

Probeer eens Win2k erweer overheen te installeren (dus niet eerst een format) helpt bij mij altijd heel goed :*)

spek pc, spek hifi, last.fm

• MarkIII
Oke ik heb nou een andere account aangemaakt en geprobeerd alleen dan krijg ik nog minder. Dan krijg ik alleen mijn bureaublad en dat was het. Dus geen icoontjes en geen startbalk voor de afwisseling

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

sinds ik de win2k installatie geslipstreamed heb met service pack twee en dat installeer heb ik niet meer van dat soortgelijke vreemde problemen.
misschien een tip?

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

Verwijderd

gewoon ff opnieuw schijven indelen met fdisk, format en dan gewoon alles opnieuw doen :) helpt altijd :D en je bent verzekerd dat hetn u wel werkt, aangezien het geen hardware probleem is :D

• josoetgebrook
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-04 10:10
Als die optie van toepassing was geweest, dan had hij niet zoveel andere pogingen gedaan.

Verwijderd

Ik had het zelfde probleem toen ik de beta van SP3 had geinstalleerd, daarna heb ik weer SP2 geinstaleert en het probleem was opgelost.

Heb nu SP3 Final draaien hier onder win2k, die draait wel perfect :)
Pagina: 1