sorry voor de algemene titel maar ik kon ff niets anders verzinnen.
ik zit dus met een probleempje...
Ik heb van de week een MXstream verbinding geïnstalleerd.
De verbinding doet het wel maar er zijn gewoon vage kuren.
Uitleg:
type pakket: MXstream Ethernet Analoog
Type opstelling: 1 pc met win XP en 2 netwerkkaarten die verbinding maakt met internet en 1 pc die verbinding maakt met pc 1 om zo te kunnen inetten.
Goed ik heb dus volgens het boekje MXStream aangesloten. Eerst zaten we nog
te dubben of de aansluiting waarop Mxstream zou worden aangesloten wel de hoofdaansluiting was, maar na de plattegrond van het huis erbij hebben gehaald wisten we dat vrijwel zeker.
Nou alles dus aangesloten, op pc 1 verbinding maken met internet, werkt prima.
Maar wat nu het rare is, is als ik de verbinding verbreek dat ik niet opnieuw verbinding kan maken met internet. Dit kan pas wanneer de pc opnieuw is opgestart.
punt 2.
De telefoon die doorgelust is van de hoofdaansluiting ruist heel erg. Mijn gevoel zegt dat ik misschien de verbinding toch niet op de hoofdaansluiting heb aangesloten, maar d'r is gewoon geen andere plek voor..
punt 3.
Als iemand aan het bellen is, en ik wil verbinding maken met internet dan lukt dat niet. Ben ik aan het internetten en belt er iemand dan zijn er geen problemen..
Weet iemand wat meer van deze problemen?
zo ja,
ik zit dus met een probleempje...
Ik heb van de week een MXstream verbinding geïnstalleerd.
De verbinding doet het wel maar er zijn gewoon vage kuren.
Uitleg:
type pakket: MXstream Ethernet Analoog
Type opstelling: 1 pc met win XP en 2 netwerkkaarten die verbinding maakt met internet en 1 pc die verbinding maakt met pc 1 om zo te kunnen inetten.
Goed ik heb dus volgens het boekje MXStream aangesloten. Eerst zaten we nog
te dubben of de aansluiting waarop Mxstream zou worden aangesloten wel de hoofdaansluiting was, maar na de plattegrond van het huis erbij hebben gehaald wisten we dat vrijwel zeker.
Nou alles dus aangesloten, op pc 1 verbinding maken met internet, werkt prima.
Maar wat nu het rare is, is als ik de verbinding verbreek dat ik niet opnieuw verbinding kan maken met internet. Dit kan pas wanneer de pc opnieuw is opgestart.
punt 2.
De telefoon die doorgelust is van de hoofdaansluiting ruist heel erg. Mijn gevoel zegt dat ik misschien de verbinding toch niet op de hoofdaansluiting heb aangesloten, maar d'r is gewoon geen andere plek voor..
punt 3.
Als iemand aan het bellen is, en ik wil verbinding maken met internet dan lukt dat niet. Ben ik aan het internetten en belt er iemand dan zijn er geen problemen..
Weet iemand wat meer van deze problemen?
zo ja,