Ik kan niets meer downloaden op Fileplanet

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

• shardphoenix
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-11-2025
Ik kon vroeger altijd gewoon downloaden van fileplanet...ik moest wel als "normale" gebruiker netjes w88 in de rij maar ik kon wel mijn updates binnen halen voor mijn spellen...
normaal was het zo dat als je op de link klikte dat je dan een popup venster waarin je moest aanklikken om in de rij te gaan staan. Dit popup venster krijg ik niet meer.

ligt dit aan de accounts die (wat ik gehoord heb) veranderd zijn?
ligt het gewoon aan mij :'(
of ligt het probleem bij fileplanet.

Ik keek net en toen was er een wechtrij van 28 min...

• VTec
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-12-2025
Fileplanet schijnt tegenwoordig een drama te zijn met downloaden. Een opmerking van Gamers.nl zegt volgens mij wel genoeg:
Hij staat ook op Fileplanet maar ik kan me geen mensen voorstellen die daar de voorkeur aan geven.

Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
gewoon de filename "ctrl-c"-en en dan plakken bij www.filemirrors.com :) heeft bij mij altijd gewerkt.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-01 09:03
filleplanet hé....

tegenwoordig moet je minstens een half uur in de rij staan om een updatetje van 300kb te downloaden :(

Verwijderd

Fileplanet stinkt!!!!!!!!!

• shardphoenix
nou na een hoop links klikken heb ik dan eindelijk het befaamde schermpje waar ik naar zocht. Dit lukte wel alleen na het deinstellen van DAP dus er zullen wel een paar instellingen fout staan in DAP. Dit ga ik later wel uitzoeken. Ik wou nu gewoon de files downloaden.
ja wat betreft fileplanet...de wachttijden zijn soms AHHH erg frustrerend....voor thuis gebruik maakt het niet zoveel uit maar als je op een lan ff een leuk nieuw level wil downloaden is het wat minder.

• shardphoenix
iemand een andere site waar dit soort file te vinden zijn...ik ken alleen fileplanet.

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:21

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Verwijderd

flames :+
zie post nitrox_infinity :)
enne steur FP een mailtje
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.