Mission M74 Of Enhanced Acoustics AEGIS EVO 3

Pagina: 1
Acties:
  • 272 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Darius
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:26
Wat zouden jullie kopen, de missions of de EAs ? De EAs zijn erg goed getest bij which hifi, maar de missions ook. Ik wil ze koppelen aan een Yamaha RXV800. Nu heb ik een Philips CD speler, maar wil binnekort een NAD kopen. Daar moeten ze dus ook mee kunnen. Ik wil ze gebruiken voor DTS en muziek.

Uiteraard ben ik van plan om ze te luisteren, maar ik vroeg me af wat jullie ervaringen ermee waren ?

• Bpje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:17
ik snap je twijfel die keuze heb ik ook ooit eens moeten maken ik ben zelf voor missions gegaan. Erg te vreden over! maar suc6 met je keuze

Tip lees reviews (als je de keuze van andere belangrijk vindt)

• bodiug
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:57
Als je ook muziek wil luisteren zou ik voor de M73 gaan, die zijn muzikaler.

• Darius
Vind ze belangrijk in zover dat zij ervaring hebben in waar de speakers wel/niet goed in zijn. Wat voor missions heb je ? Wat zijn de +/- punten ervan ? Welke versterker/cd speler gebruik je ermee ? Welke rear speakers/center speaker/subwoofer ? Met welk muziek zijn ze goed ?

• Darius
guidob schreef op 01 augustus 2002 @ 13:04:
Als je ook muziek wil luisteren zou ik voor de M73 gaan, die zijn muzikaler.
Wat is er dan anders ten opzichte van de Enhanced Acoustics ? Wat doet de missions beter ? Hoe zijn ze voor de rest met films ?

• Silent891
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-04 17:12
Zie dit topic: Algemene mening over Mission boxen

Ik heb dus de M74, en die bevallen mij heel goed.

In de M73 zit volgens mij 1 speaker en 1 tweeter. En in de M74 zitten twee speakers en 1 tweeter. Ik heb toen destijds ook naar het verschil van hun twee geluisterd, en de M74 was VEEL voller qua geluid.

Dingen moet je regelen

• bodiug
Ik heb een NAD T761 receiver, NAD T550. Profigold bekabeling, Van den Hul Snowline bedrading en Mission M73 front/rear, Rel QUAKE en bijbehorende Mission center.

Vooral Unplugged klinkt goed, populaire opera muziek. Ik luister ook graag naar Swing.

• bodiug
Darius schreef op 01 augustus 2002 @ 13:07:
[...]

Wat is er dan anders ten opzichte van de Enhanced Acoustics ? Wat doet de missions beter ? Hoe zijn ze voor de rest met films ?
Die ken ik niet, ik bedoel M73 tegenover de M74.

• Bpje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:17
Ik heb :
Marantz pm 78
Marantz cd 67SE :)
Mission 732

Ben erg te vreden over hoe de stemmen er uit komen en voor mij is er genoeg bass. Verder is het stereo beeld okay, laten we zeggen ik heb beter gehoort. Over het totaal ben IK erg tevrede met mijn setje alleen zou ik misschien nog andere box kable willen maar dat zit er op diet moment even niet in.

Verwijderd

AE aegis evo 3 is beter getest dan de mission m74i in de nieuwste (feb-2003) nr van What Hi-Fi.

Waar wordt de AE aegis evo 3 verkocht??

• TheGreatCornholio
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-07 15:37
Verwijderd schreef op 01 februari 2003 @ 23:23:
AE aegis evo 3 is beter getest dan de mission m74i in de nieuwste (feb-2003) nr van What Hi-Fi.

Waar wordt de AE aegis evo 3 verkocht??
Nou, met een heel klein verschil hoor, beide speakers krijgen 5 sterren. Die missions zijn een stuk goedkoper trouwens.
Pagina: 1