Toon posts:

APPELTJE OF GEWONE PC?

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ok mensen, ik wil graag wat meningen van jullie over wat een betere computer is:
De Apple of een PC???

Te gebruiken voor multimedia---> Wat zijn de voordelen nadelen ten opzichte van mekaar? 8)7

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

...eentje waarvan de capslock niet blijft hangen.

de betaler vervuilt

• bart1234
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-11-2014
IMO is dit dezelfde vraag als: wat is beter: AMD of Intel?.... Maw: dit heeft geen zin :)

Verwijderd

Topicstarter
Zou dat nou echt liggen aan de computer dan? Of zou je misschien beter een nieuw toetsenbord kopen?

• Flarrestein
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-08 08:08

Flarrestein

Superworm Jim

Neem ze allebei

HIER !!! PAK AAN

Verwijderd

Wat versta je precies onder "multimedia"
Je hoeft btw ook geen topicnaam in HOOFDLETTERS te hebben

Verwijderd

Topicstarter
bart1234:
"IMO is dit dezelfde vraag als: wat is beter: AMD of Intel?.... Maw: dit heeft geen zin"

Tuurlijk heeft dit voor mij wel zin... omdat ik op het gebied van MULTIMEDIA wil weten wat de volgende computer is die ik aanschaf... (binnenkort).
Werk veel met 3dpakketten en Beeldbewerking....

AMD & Intel zijn alleen maar de processoren; PC en Appeltje ---> beide verschillende computers :P
- Snappie?

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06-2025

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Als je nu een PC hebt zou ik daar fijn bij blijven. Qua software boeit het bar weinig. En op de Processor en het OS na is de Apple van tegenwoordig toch al een PC. Het is gewoon een keuze, als je nou altijd achter een Mac heb gezeten en je de nodige seminairs hebt bijgewoond dan wil je nog niet voor geld-toe een PC. Heb je al een PC hou dat dan fijn zo, kun je ook multitasken ;)

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Verwijderd

Voor het geld wat je moet neerleggen voor een Apple kun je een betere PC kopen.
Beetje knappe iMac is al gauw een 2500 euro. Een G4 workstation al gauw een 3000 euro.
(excl. monitor).
Voor dat geld heb je een prima PC hoor.
Ik heb zelf een PC van 3300 euro en die trekt echt elke Apple eruit hoor.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:10

Exirion

Gadgetfetisjist

Zoek zelf even wat informatie op, want die ligt voor het oprapen. En schreeuwen is niet nodig.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.