| www.everythingisspiritual.com | www.mosaic.org |
Ik denk dat je die hele 32x wel kunt vergeten...dat zit tegen de 7MB/sec aan....
Maarja, aangezien de prijzen van een 12 of een 32 speed brander ongeveer hetzelfde zijn nu, kun je wel voor een 32x gaan, en hem dan later in een andere pc gebruiken....
Maar ikzelf zou aan een P200 geen geld meer willen uitgeven, zeker geen brander....als er dan toch zonodig iets gebrand moet worden van zo'n ding, doe ik het wel via het netwerk en een andere pc
hoe gaat het denk je met het branden van hdd ??
Anders koopt ie een goedkope writer en fikt ie toch op 16 speed als er op 32 veel mislukt.
de betaler vervuilt
hij fikt hem alleen niet op 32x. en met heeeel veel onderbrekingen.
dus het nut van een 32x of een 16x brander.. tja. zou dan voor de goedkopere 16x gaan.
"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."
Verwijderd
Hij brand met een p200 gewoon op 16 speed en ze mislukke maar af en toe de cd's
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
Zie ook: Systeemeisen 32 of 40 speed writer ?? en dan met name mijn bericht waarin het 'verslag' van een test met een Cyrix 225 Mhz@262 en Maxtor 20 GB HD - branden op 40 speed.
Disclaimer: P. aanvaardt geen aansprakelijkheid op grond van dit bericht.
Verwijderd
Het CPU gebruik is 5% bij vanaf HD branden, en 40% met On The Fly branden ongeveer.
Met Windows zal dit er wat minder mooi uit zien denk ik. Maar zoals anderen ook zeggen: een 32x brander kan je ook op een lagere snelheid laten branden. (dat is beter dan dat elke keer de Burnproof functie aan wordt gesproken lijkt mij...)
dit is een "standaard" pc , waar ik denk dat er gewoon een 5400 rpm hdd in zit , en dma is denk ik nog niet aan te zetten ....
"Sometimes I have a difficult time handling myself in social situations. I just start scampering around neurotically, frantically jumping all over guests. I think it all goes back to when I was raised in the wild by miniature schnauzers."
Verwijderd
Lijkt me wel... dat ding van mij is ook een heel oud ding. Zonder DMA aan te zetten zul je op een P2 met veel moeite cd's branden.whitehouse schreef op 02 augustus 2002 @ 12:35:
ehm... tis een oude P200 van Vobis als ik het goed heb .. (Highscreen volgens mij)
dit is een "standaard" pc , waar ik denk dat er gewoon een 5400 rpm hdd in zit , en dma is denk ik nog niet aan te zetten ....