[p200] heeft een 32 speed brander zin ?

Pagina: 1
Acties:

• whitehouse
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-03 12:23
heeft een 32 speed (Lite-On) brander op een P200 nog zin ??

en ..

zal de P200 on the fly kunnen branden ?

| www.everythingisspiritual.com | www.mosaic.org |

• OcNewB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-09-2025
nee ik denk het niet.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-04 23:40
on the fly kun je denk ik wel vergeten :D

Ik denk dat je die hele 32x wel kunt vergeten...dat zit tegen de 7MB/sec aan....
Maarja, aangezien de prijzen van een 12 of een 32 speed brander ongeveer hetzelfde zijn nu, kun je wel voor een 32x gaan, en hem dan later in een andere pc gebruiken....

Maar ikzelf zou aan een P200 geen geld meer willen uitgeven, zeker geen brander....als er dan toch zonodig iets gebrand moet worden van zo'n ding, doe ik het wel via het netwerk en een andere pc :)

• whitehouse
omdat .. ?? trekt hij het niet ?
hoe gaat het denk je met het branden van hdd ??

• whitehouse
deze gast (waar ik wat voor uitzoek) wil toch eens wat kunnen branden .. en veel geld wil hij ook niet uitgeven ..

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

waarom zou dat niet werken, desnoods met een ATA-100 insteekkaartje met een snelle HD. Proc-power heb je niet nodig om te branden.
Anders koopt ie een goedkope writer en fikt ie toch op 16 speed als er op 32 veel mislukt.

de betaler vervuilt

• OcNewB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-09-2025
Je kunt wel een 32 speed kopen en op 8 speed of zo branden maar 32 speed kun je vergeten

• sarcast
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-03 15:22
hij zal hem wel fikken hoor, zonder fouten. Burn-proof enzo.
hij fikt hem alleen niet op 32x. en met heeeel veel onderbrekingen.
dus het nut van een 32x of een 16x brander.. tja. zou dan voor de goedkopere 16x gaan.

"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

Verwijderd

ik zou idd ook geoon de 32x brander kopen, ik durf nie te zeggen of hij ook daadwerkijlijk zal branden op 32x, maar het scheelt amper qua geld...en dan heb je er later altijd nog wat aan....dus ik zou het gewoon doen! (8>

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Waarom zou 32 speed niet kunnen op een P200...

de betaler vervuilt

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-03 16:26
ik denk dat je 16 speed wel haalt in ieder geval, bij mijn vriendop zijjn i-net bak.

Hij brand met een p200 gewoon op 16 speed en ze mislukke maar af en toe de cd's

• Desolation Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-12-2023
Er zit toch altijd burn-proof op die nieuw writers dus kwaad zal het niet kunnen .

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:18

FastBunny

Give it the Works !

Pak dan wel een 32 speed brander met BURNPROOF, voor het geval die P200 er moeite mee heeft, on the fly zal lastig worden voor de pc, maar als je helemaal doet en een goede cd speler hebt misschien dat ie wel redelijk bij kan houden. Maar het kan wel. Maar koop liever een 32x met burnproof dan een goedkopere 16x zonder burnproof, de kans dat die pc het nodig heeft is best groot :)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

• pinockio
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-01 15:40
Gewoon branden kan wel, mits met snelle harddisk (zoals de meer ervaren mensen weten) - on the fly copiëren moet je ff zelf testen. --- Als je het niet hebt uitgeprobeerd, ga dan niet iets beweren als 'dat lukt nooit, je hebt minstens een ... nodig'.

Zie ook: Systeemeisen 32 of 40 speed writer ?? en dan met name mijn bericht waarin het 'verslag' van een test met een Cyrix 225 Mhz@262 en Maxtor 20 GB HD - branden op 40 speed. :7

Disclaimer: P. aanvaardt geen aansprakelijkheid op grond van dit bericht.

Verwijderd

Ik denk dat het moet kunnen. Mits je DMA aan de praat krijgt. Ik moet er wel even bij zeggen dat ik deze conclusie trek omdat ik zelf op 12x brandt op een P166 met FreeBSD als OS (soort Linux)
Het CPU gebruik is 5% bij vanaf HD branden, en 40% met On The Fly branden ongeveer.
Met Windows zal dit er wat minder mooi uit zien denk ik. Maar zoals anderen ook zeggen: een 32x brander kan je ook op een lagere snelheid laten branden. (dat is beter dan dat elke keer de Burnproof functie aan wordt gesproken lijkt mij...)

• whitehouse
ehm... tis een oude P200 van Vobis als ik het goed heb .. (Highscreen volgens mij)
dit is een "standaard" pc , waar ik denk dat er gewoon een 5400 rpm hdd in zit , en dma is denk ik nog niet aan te zetten ....

• vinnie1908
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:03

vinnie1908

Appel != peer

Denk dat het wel lukt, mocht het niet lukken op hoge snelheid dan draai je het stapsgewijs terug merk je vanzelf wel hoe snel het kan. Als het helemaal niet lukt koop je die 32 speed goedkoop over van hem ;) Zonder dollen, 32 speed kan die kerel dan later nog in een andere PC gebruiken

"Sometimes I have a difficult time handling myself in social situations. I just start scampering around neurotically, frantically jumping all over guests. I think it all goes back to when I was raised in the wild by miniature schnauzers."

Verwijderd

whitehouse schreef op 02 augustus 2002 @ 12:35:
ehm... tis een oude P200 van Vobis als ik het goed heb .. (Highscreen volgens mij)
dit is een "standaard" pc , waar ik denk dat er gewoon een 5400 rpm hdd in zit , en dma is denk ik nog niet aan te zetten ....
Lijkt me wel... dat ding van mij is ook een heel oud ding. Zonder DMA aan te zetten zul je op een P2 met veel moeite cd's branden.
Pagina: 1