maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..
Persoonlijk vind ik de foto ook niet kunnen (ook in zn orginele vorm niet) maar het was wel te verwachten.
Verwijderd
Scheermesje, je plaatst je foto's en geeft aan dat mensen deze mogen bewerken. Dan kun je verwachten dat er wel weer iemand met een zieke geest zoiets maakt.
Persoonlijk vind ik de foto ook niet kunnen (ook in zn orginele vorm niet) maar het was wel te verwachten.[/quote]WTF??
Moet ik, omdat ik me foto op het internet zet, er begrip voor heb dat er iemand nazi achtige fotos van maakt??
GET REAL!
waar gaat het heen met GOT als je al niet eens een foto neer kan planten
WTF??
Moet ik, omdat ik me foto op het internet zet, er begrip voor heb dat er iemand nazi achtige fotos van maakt??
GET REAL!
waar gaat het heen met GOT als je al niet eens een foto neer kan planten :([/quote]Ik heb nooit gezegt dat je er begrip voor moet hebben, ook heb ik al gezegt dat ik de foto niet vind kunnen, ik heb alleen maar gezegt dat het te verwachten was.
Tom, wanneer leer je eens lezen? zoals gezegt, ik vind de foto ook niet kunnen. Ik heb alleen maar gezegt dat het te verwachten was.
Ik moet zeggen dat iemand met een RAF logo als GoT logo geen recht van spreken heeft. Iemand die zich associeert met terorristen met ettelijke doden op hun geweten, moeten we daar naar luisteren?[/quote]ROTFLMAO
Een topic waarin iemand aangeeft dat hij niet geassocieerd wil worden met nazi's, en daar mag niet op gereageerd worden door iemand die zich associeert met de grootste vijanden van nazi's en fascisten in Duitsland (voor zover Azrael zich daar mee associeert) mag niet reageren
Verwijderd
whahahaha...heb ik geen recht van spreken omdat ik een bepaalde mening heb..
ja de RAF heeft ongeveer 30 doden op hun geweten...Kennedy, Milosovic, Nixon, Kok, Hitler nog veel meer
(btw de Duitse politie heeft in de tijd dat de RAF actief was meer mensen neergeknald dan de RAF..)
omdat ik openlijk voor me mening open kom is de grondwet niet van mij op toepassing. Wie ben jij om me grondwettelijke rechten te ontzeggen...hehe effe een paar molotovs maken
btw ook ik en Zer0 vinden de foto niet kunnen..iemand associeren met hitler is niet echt aangenaam..
tom..zero had al gezegd dat ie die foto afkeurde maar echt lezen is je waarschijnlijk vreemd..of je hebt je bril niet op
maar die foto is al eerder langsgeweest en was wel te verwachten.
Verwijderd
Daar krijg je alleen maar gezeik mee....
en het gaat steeds verder...Dat Razor_Blade over de zeik is kan ik me heel goed voorstellen....
Ik vind het ook maar niks zulke foto-knutselhumor....
van mij mag zo'n topic dicht
Verwijderd
whahahaha...heb ik geen recht van spreken omdat ik een bepaalde mening heb..
Apparantly.
Ik respecteer ieders mening, echter wanneer iemand een mening heeft moet je ook om kunnen gaan met kritiek van mensen die het niet eens zijn met die mening. Ik heb kritiek op jouw uitingen van je mening, niet op je mening zelf, die mag je hebben, dat staat je vrij, echter je contronteert iedereen hier met RAF logo's en spreuken. IMHO staat dat gelijk aan het voeren van een White Power logo en ditto spreuken.
Verder betwijfel ik eerlijk gezegd of je wel hebt nagedacht over de standpunten waar de RAF voor staat en hun werkwijze om die standpunten te bereiken. <BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>btw ook ik en Zer0 vinden de foto niet kunnen..iemand associeren met hitler is niet echt aangenaam..[/quote]Vind ik ook. Echter jezelf associeren met een groep extremistische moordenaars vind ik ook niet kunnen. Dat jij daar anders over denkt moet jij weten, maar ik vind je uitlatingen nogal hol, ongeveer hetzelfde als een anti-abortus extremist die tijdens het inslaan van de hersens van een abortus-arts roept "Vuile moordenaar!"
Verwijderd
RAF vs Nazi's qua bodycount staat in geen verhouding, dat klopt, echter redeneren dat iemand met een RAF sympatie WEL mag redeneren over Nazi's botweg omdat de RAF minder doden dan de Nazi's op hun geweten hebben, vind ik buiten alle proporties.
Het gaat beide keren om extremistische groeperingen die geweld gebruiken om hun idealen te bereiken, beide keren volkomen negerend wat de gevolgen van het geweld zullen zijn. Dat de een voor staat in het aantal doden lijkt me niet ter zake doende: beide keren horen uitlatingen en UITINGEN omtrent extremistische politieke stromingen niet thuis op een publiekelijk forum zoals dit: geen nazistische/reactionaire plaatjes/texten noch communistische/revolutionaire plaatjes/texten
Trouwens, het valt nog te bezien of de nazi's uberhaupt minder doden op hun geweten hebben dan orthodox communisten (zoals lenin, stalin en mao). Maar dat terzijde.
Verwijderd
ten eerste is de RAF niet orthodox communistisch...
ten tweede is er niet zo iets als orthodox communisme
je zegt dat ik geen recht van spreken heb in je eerste reply en later doe je net alsof ik dat verzonnen heb..het staat er dus echt en daarmee ontken je dus de grondwet.
waarom zou ik me niet mogen associeren met RAF? omdat zij mensen hebben vermoord? dat slaat echt nergens op. als ik hier geen recht van spreke zou hebben
en ja ik weet echt wel waar de RAF voor staat en ik steun hun standpunt openlijk. en volgens de grondwet mag dat.
zo lang ik niet zelf dingen ga opblazen ben ik niet strafbaar
dat jij het er niet mee eens bent zal me een worst wezen maar ga niet jou mening boven de mijne stellen...
ik heb respect voor de meningen van andere mensen (zie jehova topic)...jij blijkbaar niet
dat mijn mening hol zou zijn en dat ik niet zou weten wat RAF is of niet nagedacht zou hebben over hun meningen is bullshit
ik heb het toch behoorlijk bestudeerd...besides..ik steun de RAF openlijk..ik lees ook heel graag Hegel, Kant, Nietzsche, De Jong, Freud, Wagner, Mao..da's toch verdeeld over het hele spectrum en ik kan me in heel veel ideen vinden..RAF is een van de vele. ik ben het ook met heel veel van Hegels ideeen eens. ben ik daarom ook gelijk een rechts-extremist? (jah omdat te snappen moet je Hegel kennen)
da's leuk..dan zou ik een rechts-extremistische militaristische anarchistische hippie ofzo moeten zijn...
en waar staat in mijn reactie het woord reactionair? ik vind het bekrompen van je dat ik geen recht van spreken heb. daar reageerde ik op.
Dat is hetzelfde als dat je tegen een AMD-fan zegt dat hij niet in een Intel topic mag posten
maar GoT gaat zo echt de goot in...en ik vindt het wel best zo hoor...ik ga me er echt niet druk meer om maken (geloof niet dat de adjes dat ook doen)
het is jammer maar wel te verwachten
Verwijderd
straks loopt het weer uit de hand....
--------------------------------------------------------------------------------
oh, aangezien ik mijn beste creatie hier niet mag posten, link ik hem wel ff:
http://dzeus.student.utwente.nl/misc/images/razor1.jpg [/quote]Hmm hij's weer bezig