Toon posts:

Wie kent dit probleem ;-)

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Sinds ik 3 weken geleden een Asus A7V333 mainboard heb loopt mijn computer niet meer vast. Daarvoor eigenlijks ook al niet. En het rare is dat, sinds ik mijn Hercules 8500 heb, het nog steeds niet voorkomt. 8)7 8)7

Zo, even wat anders dan alleen maar elende met computers :+ 8)

Verwijderd

Uhhh welk os draai je? W2K???

• Hempje
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-05-2021
idd, is altijd fijn om te horen dat er ook nog mensen zijn die een goed werkend systeem hebben :P

RaZoRbLaDe over hempje: "I know how you are, straigt-to-the-point-without-zeiver, no-bullshitting-me-otherwise-my-ass".

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-04 16:28
Dit vind ik dus echt een topic openen om aand8 te vragen voor iets onzinnigs. Totaal tegen de regels van GoT lijkt me!

..::System Specs::..

• getty
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-04 13:22
De mijne loopt ook niet meer vast, maar tot 2 weken geleden HEEL vaak. Een goede, nieuwe voeding doet wonderen.

A computer is almost human - except that it does not blame its mistakes on another computer.

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Mijn ASUS A7M266 draait al ruim een jaar zonder wat voor vastloper dan ook..... nothing special :7

ARME AOW’er

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 01 augustus 2002 @ 12:27:
Uhhh welk os draai je? W2K???
WinXP Pro(blems) 8)7

Verwijderd

Topicstarter
iMpULzIvE_KiLLaH schreef op 01 augustus 2002 @ 12:28:
Dit vind ik dus echt een topic openen om aand8 te vragen voor iets onzinnigs. Totaal tegen de regels van GoT lijkt me!
Ik Ben gewoon benieuwd hoeveel mensen er op GoT zijn die geen problemen hebben met computers. Thats all!!

Verwijderd

iMpULzIvE_KiLLaH schreef op 01 augustus 2002 @ 12:28:
Joh, hij is gewoon blij met zijn systeem dat lekker stabiel draait en wil dat delen met zijn medetweakers. Laat hem.

Topicstarter, ik wil je dan als tip meegeven: Niks meer aan doen!!! Hij draait en goed dus niet meer aan klooien. Want dat geeft geheid problemen. "If it aint broke then don't fix it"

• Flarrestein
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-08 08:35

Flarrestein

Superworm Jim

Snel effe met Ghost een back uppie maken.

HIER !!! PAK AAN

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02:20

Kettrick

Rantmeister!

* Kettrick zijn 800 Mhz AMD'tje doet het al jaren prima :)

staat al een jaar aan ofzo :)

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:26
Verwijderd schreef op 01 augustus 2002 @ 12:32:
[...]

Ik Ben gewoon benieuwd hoeveel mensen er op GoT zijn die geen problemen hebben met computers. Thats all!!
Mwhaha ik :*) Sinds ik m'n Celly300 heb, heb geen serieus stabiliteits probleem meer gehad. Zelfs nu met de warme dagen tuft hij lekker voort op 450MHz :)

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Verwijderd

LOL

• -Nexus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 21:14

-Nexus

|1.25GHz G4 Powerbook|

mijne liep altijd constant vast **** en weer etc , maar hij heeft 2 dgn campzone overleeft zonder vast te lopen :D Win xp

Verwijderd

Een stabiel systeem is een heilig goed _/-\o_

Wees lief voor em :)

• bart1234
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-11-2014
Zie sig @ XPpro... Re-te-sta-biel gewoon, niks mis mee. Onder win98 ook no problemo :9

• Sonic
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-08 12:37
die van mij doet het ook prima :+
nooit een vast loper tenzij ik er zelf om vraag :P

Verwijderd

Dick schreef op 01 augustus 2002 @ 12:29:
Mijn ASUS A7M266 draait al ruim een jaar zonder wat voor vastloper dan ook..... nothing special :7
Welk besturingssysteem draai jij? Ik heb namelijk ook een A7M (al een jaar zonder problemen) met Win98, maar zo langzamerhand denk ik er toch over om naar ME of XP over te stappen, daarom vroeg ik me ff af wat jij draait. Oh ja, ik heb er een 1200 Athlon op zitten, en jij?

• ludo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-03 18:17
Gefeliciteerd :>

Mijn pc draait ook behoorlijk stabiel. Als je hem instabieler wilt hebben kan ik je een SoundBlaster Live! aanraden. Een verkeerd BIOS flashen zou ook moeten werken.

Iig veel succes :Y)

• SuperPaddo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
(overleden)
Go, mijn pc loopt ook nooit vast. Maar ik stuur dit bericht vanuit oostenrijk en deze pc met duits toetenbord loopt ook niet vast.

Grolsch Royce!

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:18
Okay, maar ik ga er van uit dat de meesten hier hun bak vrij probleemloos hebben draaien (daar zijn we tweakers voor :P ) zodat een verdere opsomming me vrij nutteloos lijkt. Desalniettemin ben ik erg blij voor je :+

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.