DVI / CRT voor primaire monitor?

Pagina: 1
Acties:

• TheX
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-08 21:05
Ik heb de Aeolus GF4 4200 van Aopen en heb op deze kaart twee CRT monitoren aangelosten. Mijn primaire op de standaard CRT uitgang van deze kaart en de secundaire op de DVI aansluiting m.b.v. een DVI -> VGA dongle.

Maar nu mijn vraag; wat is nu eigenlijk de beste opstelling? Dus de primaire op de CRT of op de DVI uitgang :?

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-08 20:24
volgens mij maakt het niet veel uit maar kun je de primaire beter aan de dvi hange en de secundaire aan de vga.

• Lancer
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:03

Lancer

What the......

Behalve als je WindowsXP gaat installeren. Ik heb wel eens een Compaq gezien die met TFT werd geleverd. Bij de XP install krijg een een knipperend oranje ledje dat zoiets zegt als "out of range". Gelukkig kan ik blind installeren :Y)

Je kunt niet in een systeem meten zonder het systeem te beinvloeden.... (gevolg van de Heisenberg onzekerheidsrelatie)

• bart1234
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-11-2014
Bij alle matrox kaarten en voor zover ik weet ook de ATI's is het zo dat de ramdac van de primaire aansluiting (de SubD (standaard VGA) aansluiting dus) een hogere frequentie draait. Simpel gezegd: meer mhz'en... Ik heb hier iig een R8500 en bij mij is het zo dat ik op de VGA aansluiting de hoogste performance haal. Hoe het bij de Gforce kaartjes zit weet ik niet, geen ervaring mee :)

• TheX
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-08 21:05
Het maakt dus niet zoveel uit als ik het zo lees :)

Ik ga zelf de mogelijkheden wel even na en neem de opstelling die voor mijn gevoel het beste is.