Toon posts:

Draadloze isnd router met ingebouwde adapter

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een draadloze isdn adapter die zelf kan inbellen, heeft iemand hier ervaring mee , of weet iemand een goede?

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

AVM (v.d. Fritz! ISDN kaarten) heeft er één met bluetooth... werkt heel prettig :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Draytek 2200W, volgens mij heeft die ook een isdn uplink erin

Verwijderd

Topicstarter
Ja die draytek vigor 2200plus geloof ik ook, maar is er niet iets van een ander merk, het lijkt me sterk dat allen draytek dit heeft (vigor)

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor jullie reacties, maar is er echt geen ander type dan de draytec vigor 2200.. ?

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 01 augustus 2002 @ 17:01:
Bedankt voor jullie reacties, maar is er echt geen ander type dan de draytec vigor 2200.. ?
Misschien heeft linksys ook een versie hiervan, weet ik alleen niet zeker.

Maar je kan dat ook zelf uitzoeken,

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:56
Je kutn natuurlijk ook gewoon een ISDN router nemen, en daar een AccessPoint ofzo achter hangen :)
Neem dan gewoon een standaard Zyxel ISDN routertje ofzo :)

Verwijderd

Topicstarter
ja dat kan natuurlijk ook, maar het is niet voor mezelf, het is voor iemand anders (meestal zo als het niet voor jezelf is), en die wil alles graag in 1 apparaat, en dat voor die linksys ga ik ff uitzoeken.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb ff gekeken op http://www.linksys.com en op www.linksys.nl en volgens mij hebben ze geen draadloze isdn routers... :(
Pagina: 1