Dual monitor: 2 verschillende wallpapers?

Pagina: 1
Acties:
  • 177 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaser_
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-03-2022
De titel zegt het al; ik heb hier een dual monitor setup en nou wordt ik er een beetje ziek van dat ik op allebei de monitoren dezelfde wallpaper MOET zetten. Weet iemand toevallig een proggel waarmee je 2 verschillende wallpapers op de monitor kan plaatsen?

bij voorbaat dank ;)

Chaser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeaM-R
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online

BeaM-R

Powerrrrr

Plak gewoon 2 afbeeldingen aan elkaar en zet die als achtergrond

sim-pel

Skoda Enyaq iV60 Sportline * Toyota Aygo X * Fendt 510TF Joker * Honwave 35AE met Honda BF20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Laatst online: 05-01 15:49
chaser_ schreef op 01 augustus 2002 @ 12:10:
De titel zegt het al; ik heb hier een dual monitor setup en nou wordt ik er een beetje ziek van dat ik op allebei de monitoren dezelfde wallpaper MOET zetten. Weet iemand toevallig een proggel waarmee je 2 verschillende wallpapers op de monitor kan plaatsen?

bij voorbaat dank ;)

Chaser
Ultramon

http://www.realtimesoft.com/ultramon/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaser_
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-03-2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:37

4POX

Everybody is wired

Maak twee actieve desktop aan met in elke een plaatje die je wilt hebben.. Beide fullscreen zetten en voila...

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 53083

BeaM-R schreef op 01 augustus 2002 @ 12:12:
Plak gewoon 2 afbeeldingen aan elkaar en zet die als achtergrond

sim-pel
Helaas, on-sim-pel, dit werkt niet omdat de desktopachtergrond niet doorloopt, maar dubbel wordt weergegeven.
Had hetzelfde probleem, nu heb ik vier TFTtjes staan met dezelfde Terragen achtergrond in Winter, Lente, Zomer en Herfst (zelf gemaakt dus...) :9 .

Ultramon will work

De active desktoptruc heb ik nog niet geprobeerd, Tnx voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sv3n
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:41
Als je een nvidia kaart hebt kun je met nview horizontale uitbereiding toch twee naast elkaar zetten???

Last.fm
Films!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Laatst online: 05-01 15:49
Anoniem: 53083 schreef op 01 augustus 2002 @ 13:22:
[...]

Helaas, on-sim-pel, dit werkt niet omdat de desktopachtergrond niet doorloopt, maar dubbel wordt weergegeven.
Had hetzelfde probleem, nu heb ik vier TFTtjes staan met dezelfde Terragen achtergrond in Winter, Lente, Zomer en Herfst (zelf gemaakt dus...) :9 .

Ultramon will work

De active desktoptruc heb ik nog niet geprobeerd, Tnx voor de tip!
2 plaatjes aan elkaar plakken werkt wel degelijk, je moet alleen de wallpaper op tile setten en niet op stretch, en ook moeten de plaatjes de resolutie zijn waarop je draaid.

Niet handig, maar werkt wel.

Je kan het zelf zo doen dat als je schermen op verschillende res draaien een mooie doorlopende achtergrond te krijgen, bv. bergen die op beide schermen doorlopen.
Stel scherm 1 is 1024x768, scherm 2 is 800x600, zoek een background van 2048x768, de 2e helft van het plaatje schaal je naar 800x600 en laat hem boven aansluiten, daarna crop je de pic naar 1824x768. Je krijg dan een mooi verlopende background, zonder dat de background op het 2e scherm vergroot lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Deze vraag is me iets te basic.... De oplossing had je ook kunnen opzoeken of zelf kunnen verzinnen.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.