Ik gebruik nu meer dan een half jaar XP in combinatie met mijn SBLive 1024. Tot afgelopen maandag werkte dat zonder problemen. Wat gebeurde er? Ik had plotseling geen geluid meer en De volume control van XP knipperde heel onregelmatig op mute, als ik het mute hokje uitvinkte kwam dit probleem steeds terug en geluid bleef uit. Het rare is dat het gewoon dezelfde XP is die ik al meer dan een half jaar gebruik. Ik heb geprobeerd de drivers van Creative opnieuw te downloaden, maar als ik deze wilde installeren kreeg ik een foutmelding met het bericht dat de geluidskaart niet gevonden werd. Ik heb vervolgens de kaart uit mijn pc gehaald en gereboot. Vervolgens de kaart er weer in en opnieuw gereboot in de hoop dat de kaart nu weer herkend werd en werkte. De kaart werd idd herkend, maar hetzelfde probleem trad op. Ik heb vervolgens XP opnieuw op mijn pc gezet, maar dit mocht wederom niet baten. HEtzelfde mute knopje beleef zo raar knipperen. Ik weet eerlijk gezegd niet meer wat ik nu moet doen. Ik ben niet al te technisch aangelegd, maar ik kan wel een aantal probleemjes zelf oplossen. Dit is echter echt abracadabra en heel erg irritant. Ik hoop dat iemand dit probleem kent en een oplossing weet...
alvast bedankt.
alvast bedankt.