Toon posts:

Veel online zijn in the middle of nowhere - hoe?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een goedenmorgen,

Ik zit hier in the middle of nowhere te wachten op een fatsoenlijke oplossing om minimaal een uur of 6 per dag online te zijn met een snelheid van rond de 10 KB/s (sneller mag natuurlijk ook, maar hiermee zou ik al heel tevreden zijn). Ik zit hier nu met ISDN en de telefoonrekening daar wil ik het liever niet over hebben...

Ik wou eerst Flatstream proberen, maar na die geweldige thread daarover denk ik dat ik dat toch beter niet kan doen. We hebben nog geen eens kabel tv, dus kabel-internet zit er ook niet echt in.

Via onze schotel leek eerst ook wel een goede oplossing, maar nou heb ik gehoord dat de algemene betrouwbaarheid vies tegenvalt en dat je bij slecht weer, net zoals nu met tv beelden, de nodige problemen hebt met de ontvangst (en dat zal met pakketjes wel ietsjes meer uitmaken dan met tv beeld). Bovendien moet ik dan nog steeds inbellen.

Ik heb ook al nagedacht over een huurlijntje, maar toen ik daar de prijzen over opvroeg sloeg ik compleet achterover. Ik meen iets van 400,- voor 64 Kbps, zonder nog de kosten voor een 24/7 abo bij een ISP. Dat is natuurlijk wel een mooie oplossing, maar dat kan ik dus echt niet ophoesten elke maand.

En het leukste is dat ze pas geleden hier langs m'n huis af de berm hebben omgeploegd om er 2 dikke glasvezelskavels in te duwen, maar ik heb er nog niks over gehoord wat ze daarmee van plan zijn.

Als iemand nog een _goeie_ oplossing weet, of denkt dat 1 van de bovenstaande oplossingen toch goed is, dan had ik dat graag gehoord.

Bij voorbaat dank!