Ik ben bezig om mijn systeem te upgraden naar de KT333 serie. Normalitair koop ik altijd het mobo van Asus, omdat die snel/stabiel en goed overclockbaar zijn. Vaak ook extra features zoals de Ipanel/Raid etcetc.
Nu heb ik op "Tomshardware" een test gelezen en daaruit blijkt dat Asus met z'n KT333 bordje de boel "flest" De FSB staat is in de fabriek al op 135 Mhz gezet en niet op 133.......
Uit deze test blijkt dat de "Gigabyte" op bijna alle punten het beste moederbord is en een stuk goedkoper dan de A7V333+Raid+firewire.
Heeft iemand ervaringen met dit bordje, graag hoor ik ervaringen en opmerkingen voordat ik de keuze tussen ASUS en GIGABYTE maak.
Is Gigabyte geen "B" merk?????
Linkje: Lees hier de conclusie van de 18 geteste moederborden @ T-hardware Guide..
Nog ff een :
Nu heb ik op "Tomshardware" een test gelezen en daaruit blijkt dat Asus met z'n KT333 bordje de boel "flest" De FSB staat is in de fabriek al op 135 Mhz gezet en niet op 133.......
Uit deze test blijkt dat de "Gigabyte" op bijna alle punten het beste moederbord is en een stuk goedkoper dan de A7V333+Raid+firewire.
Heeft iemand ervaringen met dit bordje, graag hoor ik ervaringen en opmerkingen voordat ik de keuze tussen ASUS en GIGABYTE maak.
Is Gigabyte geen "B" merk?????
Linkje: Lees hier de conclusie van de 18 geteste moederborden @ T-hardware Guide..
Nog ff een :
/me blijft twijfelen......... meningen zijn van harte welkomWe were somewhat disappointed by the Asus A7V333, because the manufacturer still delivers the board with an FSB that has been factory-overclocked to 135 MHz. There's essentially nothing to speak against this strategy, but a test comparison must be made based on identical conditions. Therefore, Asus gave us a modified BIOS, which uses a specification clock of 133.33 MHz. All other candidates use the standard clock speed. Apart from the FSB trick, the A7V333 is certainly a solid board with good performance and numerous features.