Op mijn oude systeem draaide ik een duron 800 (200 Mhz FSB) op mijn epoxje 8KTA3. Op zich draaide dat goed maar ik wil voordat ik een compleet nieuw systeem aanschaf, eerst het max. uit me mobo halen. Volgens het boekje was dat de t'bird 1200 (266 FSB).
Die heb ik dus particulier aangeschaft maar ik ben geen echte tweaker en heb niet zo heel veel verstand van "knutselen" met onderdelen.
Mijn vraag is: waarop moet ik precies letten als ik dat ding inbouw (bv: jumpers, bios updaten, mogelijk beschadigen van de core, etc.)?
Ik heb ook begrepen dat dit type cpu aanzienlijk warmer wordt dan me duronnetje dus het lijkt me verstandig een nieuwe en goede cooler aan te schaffen. Suggesties?
Ik hoor het graag van jullie en alvast bedankt voor jullie reacties.
p.s. tip: voor echt lage prijzen moet je op www.dimension.nl zijn in Rotterdam!
Die heb ik dus particulier aangeschaft maar ik ben geen echte tweaker en heb niet zo heel veel verstand van "knutselen" met onderdelen.
Mijn vraag is: waarop moet ik precies letten als ik dat ding inbouw (bv: jumpers, bios updaten, mogelijk beschadigen van de core, etc.)?
Ik heb ook begrepen dat dit type cpu aanzienlijk warmer wordt dan me duronnetje dus het lijkt me verstandig een nieuwe en goede cooler aan te schaffen. Suggesties?
Ik hoor het graag van jullie en alvast bedankt voor jullie reacties.
p.s. tip: voor echt lage prijzen moet je op www.dimension.nl zijn in Rotterdam!