A life lived in fear is a life half lived
Verwijderd
nog meer ellende 
of krijgen de Casema abbonees nu snel internet en veel storing ? of de UPC abbonees traag internet zonder storing?
of zal het gelijk blijven? hoewel als Casema UPC gaat heten dat wel enorm vervelend zou zijn tegen de Ex casema abbonees
of krijgen de Casema abbonees nu snel internet en veel storing ? of de UPC abbonees traag internet zonder storing?
of zal het gelijk blijven? hoewel als Casema UPC gaat heten dat wel enorm vervelend zou zijn tegen de Ex casema abbonees
Altijd dat negatieve gezeik over UPC 
Ik heb nog nooit een probleem gehad....
Waarom moet iedereen in Nederland altijd overal over zeuren
Maar als de netwerken gescheiden blijven zal de klant geen verandering merken denk ik.
Maar als de netwerken gescheiden blijven zal de klant geen verandering merken denk ik.
dan heb je zeker nog niet zo lang chello, jaar terug was ut echt dikke bagger. altijd storingen en gezeik en stuff week in week uit toen zijn der echt heel veel mensen over chello heen gevallen, en terecht laaste paar maandjes is het stukken beter maar men heeft nog steeds beetje oude tijden in het hoofd dat duurt effe voor dat dat allemaal weg is
You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?
Moet je eens de helpdesk bellen, mag je voor het melden van een storing 25min betaald in de wacht gaan staan. Verder doen ze beloftes die ze niet waarmaken en is hun adminstratie een puinhoop. Tevens hebben ze meer storingen dan elke andere internetprovider die ik ooit gehad heb, voor de rest is het wel okJaded schreef op 02 augustus 2002 @ 08:32:
Altijd dat negatieve gezeik over UPC
Ik kan er niet bij dat de overheid en Nma een dergelijke overname acepteren.
Verwijderd
k was vanmiddag aan het zappen en daar stond dat de consumenten bond er niet blij mee was dat Liberty Casema over zou nemen 
We wachten in spanning af
We wachten in spanning af
Tuurlijk waren ze niet blij met de overname, die vent achter Liberty Media is gewoon een soort Dagobert Duck, hij wordt er beter van en of de rest van de wereld er van profiteerd boeit hem al een reet!
Hij wil rijker worden!
Hij zuigt de bedrijven tot het bot uit en laat hun dan failliet gaan, let maar eens op de schulden van UPC en die van Liberty Media en UPG (laatste is moeder van UPC)!
Die man wordt niet voor niets de cablemob genoemd....
Hij wil rijker worden!
Hij zuigt de bedrijven tot het bot uit en laat hun dan failliet gaan, let maar eens op de schulden van UPC en die van Liberty Media en UPG (laatste is moeder van UPC)!
Dat hij in Duitsland al van de markt is gesmeten spreekt voor mij al boekdelen!uit de Spits van vandaag:
Overal waar deze man komt zaait hij een spoor van ellende en ingewikkelde financiële constructies waaruit men later totaal niet wijzer wordt.
Bedrijven worden gekocht voor hun kapitaal en later weer gedumpt zodra dit op is...
Niemand wordt er beter van behalve de man zelf.
Die man wordt niet voor niets de cablemob genoemd....
Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
Pagina: 1