Op de frontpage zal nog wel enkele dagen duren voordattie er staat, maar hier zijn de nieuwste onofficiele drivers:
http://www.warp2search.ne...=5932&mode=thread&order=0
http://www.warp2search.ne...=5932&mode=thread&order=0
Verwijderd
Gebruik je OpenGL in Spiderman??wwillem schreef op 01 augustus 2002 @ 12:11:
De 30.30 die ik nu heb draaien doen het in ieder geval best.
Mijn advies: download & test niet alle drivers die uitlekken. Sla een paar versie nummers over, zelfs dan is de winst die ertussen zit (als die er al tussen zit) nauwelijks merkbaar. Van 23,80 ben ik naar 29,42 gegaan en daarna naar 30,30 om uit te zoeken of de drivers misschien de oorzaak waren dat Spiderman zo donker is (ligt niet aan drivers overigens).
Ja, ik gebruik idd OpenGL. Oplossing is vrij simpel overigens. Even de brightness wat opschroeven van de monitor van 50 -> 75%.Verwijderd schreef op 01 augustus 2002 @ 12:13:
[...]
Gebruik je OpenGL in Spiderman??
Ik heb er geen probs mee.
RaZoRbLaDe over hempje: "I know how you are, straigt-to-the-point-without-zeiver, no-bullshitting-me-otherwise-my-ass".
"I disagree with what you are saying, but I will defend to the death your right to say it." -- not clear who
Nee. Merk totaal geen verschil. Die 3,5 3dmark die het misschien scheelt (geen eens gemeten) boeit me niet. In nieuwe versies zijn meestal wat bugjes verholpen. Enkelt drivers vernieuwen als jeHempje schreef op 01 augustus 2002 @ 12:20:
maaruh werken ze nu bter of niet dan 29,42?!?
Ik zou de WHQL drivers downloaden van nvidia.com, die doen het hoogstwaarschijnlijk perfectGiLuX schreef op 01 augustus 2002 @ 12:22:
ik heb een geforce mx400 op win2000 en sinds de 29.31 loopt mijn pc keihard vast als ik bv medxia player opstart terwijl er al een media player open staat, het maakt niet uit of het mpeg of divx betreft.
krijg een blauw scherm met de melding dat een of andere stukje nvidia programmatuur er de oorzaak van is.
ik zal vanavond is kijken of deze drivers het verhelpt.
Snoep verstandig, lik m'n reet! :P
Verwijderd