Toon posts:

NVIDIA 30.82 Driver for Win2k/XP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op de frontpage zal nog wel enkele dagen duren voordattie er staat, maar hier zijn de nieuwste onofficiele drivers:

http://www.warp2search.ne...=5932&mode=thread&order=0

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
direct eens proberen

March of the Eagles

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
De 30.30 die ik nu heb draaien doen het in ieder geval best.

Mijn advies: download & test niet alle drivers die uitlekken. Sla een paar versie nummers over, zelfs dan is de winst die ertussen zit (als die er al tussen zit) nauwelijks merkbaar. Van 23,80 ben ik naar 29,42 gegaan en daarna naar 30,30 om uit te zoeken of de drivers misschien de oorzaak waren dat Spiderman zo donker is (ligt niet aan drivers overigens).

Verwijderd

wwillem schreef op 01 augustus 2002 @ 12:11:
De 30.30 die ik nu heb draaien doen het in ieder geval best.

Mijn advies: download & test niet alle drivers die uitlekken. Sla een paar versie nummers over, zelfs dan is de winst die ertussen zit (als die er al tussen zit) nauwelijks merkbaar. Van 23,80 ben ik naar 29,42 gegaan en daarna naar 30,30 om uit te zoeken of de drivers misschien de oorzaak waren dat Spiderman zo donker is (ligt niet aan drivers overigens).
Gebruik je OpenGL in Spiderman??

Ik heb er geen probs mee.

• dr snuggles
  • Niet online
Verwijderd schreef op 01 augustus 2002 @ 12:13:
[...]
Gebruik je OpenGL in Spiderman??

Ik heb er geen probs mee.
Ja, ik gebruik idd OpenGL. Oplossing is vrij simpel overigens. Even de brightness wat opschroeven van de monitor van 50 -> 75%.

Nadeel daarvan is weer dat alles lichter wordt :z.

• Hempje
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-05-2021
maaruh werken ze nu bter of niet dan 29,42?!?

RaZoRbLaDe over hempje: "I know how you are, straigt-to-the-point-without-zeiver, no-bullshitting-me-otherwise-my-ass".

• GiLuX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12-11-2025
ik heb een geforce mx400 op win2000 en sinds de 29.31 loopt mijn pc keihard vast als ik bv medxia player opstart terwijl er al een media player open staat, het maakt niet uit of het mpeg of divx betreft.

krijg een blauw scherm met de melding dat een of andere stukje nvidia programmatuur er de oorzaak van is.

ik zal vanavond is kijken of deze drivers het verhelpt.

"I disagree with what you are saying, but I will defend to the death your right to say it." -- not clear who

• dr snuggles
  • Niet online
Hempje schreef op 01 augustus 2002 @ 12:20:
maaruh werken ze nu bter of niet dan 29,42?!?
Nee. Merk totaal geen verschil. Die 3,5 3dmark die het misschien scheelt (geen eens gemeten) boeit me niet. In nieuwe versies zijn meestal wat bugjes verholpen. Enkelt drivers vernieuwen als je
1) Vrij ver achterloopt met versie nummer.
2) Je problemen hebt.

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08 22:12
GiLuX schreef op 01 augustus 2002 @ 12:22:
ik heb een geforce mx400 op win2000 en sinds de 29.31 loopt mijn pc keihard vast als ik bv medxia player opstart terwijl er al een media player open staat, het maakt niet uit of het mpeg of divx betreft.

krijg een blauw scherm met de melding dat een of andere stukje nvidia programmatuur er de oorzaak van is.

ik zal vanavond is kijken of deze drivers het verhelpt.
Ik zou de WHQL drivers downloaden van nvidia.com, die doen het hoogstwaarschijnlijk perfect

• Phaerion
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-12-2024

Phaerion

Stillborn!!!

Hmm.. bij mij doen ze het ietsje beter dan de 30.30 drivers.
Ik moest eerst wel ff alle instellingen terug zetten.
Maar ze lopen als een zonnetje. :)

Snoep verstandig, lik m'n reet! :P

• Lennieboy83
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-05-2024
Dit zijn wel weer een van de betere drivers sinds 23.11 versie, ik ben er meer dan 100 punten op vooruit gegaan in 3d Mark 2001se 330 zonder overklokken.

Verwijderd

pffffff WEER Nieuwe drivers? Ik blijf niet aan de gang :{ En die paar puntjes in 3dmark kunnen me ook weinig schelen.. meer valt er toch niet uit m'n gf2 te persen :Y)
Pagina: 1