Toon posts:

GeForce 10 graden lager

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik sinds kort een oude fcpga koeling op mij geforce gemonteerd en krijg nou totetn hij koet maar liefst 10 garden lager en dat zonder ook maar een rooie cent uit te geven.

en vertel mij maar hoe veel lager je jou processor hebt gekregen

• VivaAtloni
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-08 21:52
heb vandaag ook zo'n coolermaster (fcpga...huh) op mijn asus 6600 deluxe proberen te plaatsen, maar de enige manier om hem te plaatsen is diagonaal en dan past hij niet meer in je agp slot.

Als je hem gewoon erop zet kun je hem niet vastmaken. Hoe heb jij dit gedaan???

p.s. mij geforce wordt namelijk bij normale belasting al 70 graden

30x sf175s + gw5000-dt op oost

Verwijderd

Topicstarter
de oude koeling die erop zat dat kleine blokje dus heb ik verwijdert en heb ik daarna gebruikt als een mal voor het grotere koelelement even aftekenen en dan boren.
zorg wel dat je dit in een keer goed doet anders past de fan er niet meer op.
een beete bijzagen aan de zeikanten zodat alle condesatoren er netjes naast passen.

oja de smartdoctor gaat gek doen als je de kleine fan eraf koppels zorg dan dat je met wat tape of soldeerwerk een grotere fan erop kan aansluiten zoadat de smartdoctor ook niet meer gaat klagen.

• VivaAtloni
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-08 21:52
je bedoeld dus gewoon even een paar gaten in je kaart boren? Dat durf ik niet aan!!

Is er geen andere manier om ddie fan te bevestigen?? een soort lijm of iets dergelijks, zodat hij vast blijft zitten (is trouwens wel een zware koeler voor zo'n kaartje natuurlijk!!

30x sf175s + gw5000-dt op oost

Verwijderd

Joooh hier komtie schrik niet: met factory koeling werd mijn server CPU (Cyrix 166) 66 graden (21 graden buitentemperatuur). Na een GlobalWin FEP32 (? zoiets) erop gezet te hebben slechts 26 graden meer. Nu o'ced naar 200 en nog steeds maar 27 graadjes. Das toch meer dan de helft koeler!

Verwijderd

Topicstarter
nee niet grotera gaten boren in je kaart maar gaten boren in je koelelement en dan met kleine schroefjes vastzetten op de chip, vergeet niet dat de koelpaste er op moet blijven zitten en plaats aan de achterkant kleine rubbertjes of een stukje karton om je kaart niet te beschadigen.
Pagina: 1