[Wheel Mouse Optical] Muisknoppen los te koop?

Pagina: 1
Acties:

• JoNaTHaN(NL)
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-07-2024
Ik heb per ongeluk mijn linker muisknop van me Wheel Mouse Optical iets te hard ingedrukt zullen we maar zeggen. In elk geval klikt die nu niet meer goed.

Hij klikt nog alleen als ik hem aan de linker onderkant indruk. En nou heb ik hem open gehad en heb ik gezien dat hij het wel weer goed doet als ik die muisknoppen kan vervangen. Maar zijn die ergens te koop? Dat is heel wat goedkoper dan een hele nieuwe muis te moeten kopen.

Ik kan namelijk mijn bonnetje ook niet meer vinden voor garantie en ik weet eigenlijk niet eens meer waar ik hem heb gekocht.

Verwijderd

gewoon op je werk bij iemand anders eruit schoepen.....

• JoNaTHaN(NL)
Verwijderd schreef op 01 augustus 2002 @ 10:25:
Ten eerste zit ik nog gewoon op school en ten 2de ben ik geen dief......

• AceRimmer
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:25

AceRimmer

What a guy...

Vraag in een electronica winkel naar een microswitch. Of koop de goedkoopste muis die je vinden kan en sloop er daar een uit.

Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:58
AceRimmer schreef op 01 augustus 2002 @ 17:16:
Vraag in een electronica winkel naar een microswitch. Of koop de goedkoopste muis die je vinden kan en sloop er daar een uit.
Moet die muis natuurlijk wel dezelfde knoppen hebben als je huidige muis :)

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• Silentpuma
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-08 23:53

Silentpuma

To much mind...

Denk jij nou echt dat je ergens, los, een muisknop kunt kopen??? Kom nou! Die mouse-fabrikanten zullen gek zijn dat te doen! Moet jij weer lekker een nieuwe kopen denken ze... >:)
Anyway, ik geef je weinig hoop... heeel weinig... dus koop maar lekker een nieuwe, goedkope muis en in plaats van de knoppen eruit te porren (die overigens toch niet zullen passen, wel aan gedacht?) en ga daar maar mee spelen...

Use the Search Luke...

• AceRimmer
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:25

AceRimmer

What a guy...

NitroX_infinity schreef op 01 augustus 2002 @ 19:57:
[...]

Moet die muis natuurlijk wel dezelfde knoppen hebben als je huidige muis :)
Het gaat om de schakelaars die IN de muis zitten, en die zijn 9 van de 10 keer hetzelfde.
Zo heb ik eens een MS wheel mouse gefixed, met als donor een (heeeele) oude Logitech.

Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 augustus 2002 @ 10:25:
De maatschappij, dat ben jij... |:(

• Scatman_II
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:20

Scatman_II

R9500 Pro >:)

Kun je geen aanspraak maken op de garantie?

Vriend van me had door wat onzorgvuldig gebruik van z'n muissnoer [ in 90 graden hoeken en dergelijke stuff zodat het los ging zitten in z'n muis :) ] ook z'n muis gemold en die heeft em gewoon kunnen laten vergoeden....

Duzz worth a try :D

OC / CM - Begint eer ge Bezint

• JoNaTHaN(NL)
Ok laat ik wat duidelijker zijn :)

Ik heb een logitech muis zo'n blauwe met 2 grijze muis knoppen en zonder balletje.

Nou is de linker kant van de linker muisknop dus veel te hard ingeramd.

Die 2 grijze muisknoppen zijn in werkelijkheid 1 stukje plastic waar 2 knoppen aanzitten zegmaar.

Maar doordat ie te hard is ingeramd zit er nu een deuk aan de onder kant van die linker muisknop. Daardoor komt ie niet meer goed op het witte puntje op het zwarte rechthoekje wat op het printplaatje zit waardoor je die klik hoort.

Dus als ik nou gewoon ergens die grijze muisknoppen los zou kunnen kopen dan is die onderkant ervan niet meer ingedeukt en weer normaal en kan je er dus wel weer mee klikken.

Zo misschien duidelijker.

Maarja ik zelf denk ook dat dat niet te koop is maarja als ik het niet probeer weet ik het ook neit he. ik geloof dat ik zo'n zelfde muis voor 22 euro had gezien ofzo dus dan koop ik toch maar een nieuwe denk ik.

Oja ik kan geen garantie claimen omdat ik dus echt niet meer weet waar ik het heb gekocht en ook geen bonnetje meer kan vinden.

En als ik dus precies zo'n zelfde muis zou hebben die het nog wel doet en ik zou dus de grijze muisknoppen wat dus eigenlijk 1 onderdeel is in die van mij doen dan doet mijn muis het ook weer. Maarja als ik zo'n nieuwe muis ervoor meot kopen heb ik meteen alweer een muis die het doet.

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-08 11:40

Garrett

Watercooler

Denk dat je toch een nieuwe muis moet... of Vraag & Aanbod al gecheckt?
Je kan ook gewoon de Pilot balmuis van Logitech nemen... zelfde ontwerp... alleen witte knoppen, maar da's misschien wel gaaf bij een blauwe muis

I love watercooling

• Scatman_II
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:20

Scatman_II

R9500 Pro >:)

K'heb dezelfde muis als jij hebt :) [alleen dan kerstmis rood :P ]

MayB kun je dat stukje weer opvullen met een stukkie plastic wat je eraan vast plakt ofzo?

OC / CM - Begint eer ge Bezint

• JoNaTHaN(NL)
Scatman_II schreef op 01 augustus 2002 @ 20:42:
K'heb dezelfde muis als jij hebt :) [alleen dan kerstmis rood :P ]

MayB kun je dat stukje weer opvullen met een stukkie plastic wat je eraan vast plakt ofzo?
Ja daar heb ik ook al over zitten denken alleen hoop ik dat dat dan goed blijft zitten en het hoeft echt maar heel klein te zijn.

Maarja daarom d8 ik als zoiets nou nog los te koop is hoef ik alleen die muisknoppen te vervangen net zo iets als een nieuw frondje op je telefoon zegmaar.

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-08 11:40

Garrett

Watercooler

Kan je er niet secondenlijm indoen en uitsmeren? Dat wordt toch vrij hard en dan moet het toch ook voor elkaar zijn?

I love watercooling

• JoNaTHaN(NL)
Bedankt voor alle tips enzo. Ik zal over een weekje of wat me muis wel proberen te maken door het deukje op te vullen en mocht dat niet lukken koop ik wel een neuwe in de hoop dan wel geld te hebben :)

Omdat me kamer wordt gedaan en me computer moet morgen voor een tijdje weg. Dus dan gebruik ik me muis toch een tijdje niet.
Pagina: 1