Toon posts:

vaag probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Het volgende,

Ik heb een gigabyte 7vrxp ver 1.0 en in win xp home hangt die constant, als ik op nieuw opstart dan ziet me raid me hdd(maxtor d740x-6l 60 gb ) niet meer.

Ik hoor dan tikkend geluid, dit is al de 3de schijf die ik vervangen heb(lijkt mij niet dat het aan de hdd ligt), ik heb zelfs een 60 gb ibm 120 gxp erin gehad die doet het zelfde alleen maakt die andere geluiden.

Mijn systeem is opgebouwd uit xp 1800, 7vrxp, 512 mb ddr 333 twinmos, 60 gb hdd maxtor+ 30 gb hdd maxtor ata 100, 64 mb abit gf4 mx 440, sb live 1024, atx voeding 300 watt, lite-on dvd, acer 12x8x32,

btw me systeem kan een week/2weken perfect draaien voordat het probleem zich voordoet, ik denk zelf me voeding Kan dat??

Verwijderd

Topicstarter
Wil nou niemand mij helpen???

Verwijderd

al eens een bios upgrade gedaan?

• MDA
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-10-2023

MDA

Vaage topic titel werkt niet in je voordeel als je een snelle oplossing wil hebben en het kicken van je topic na 1 uur in de vakatie periode geeft ook wel enig ongeduld aan.

Je zou ook nog een bios update voor de moederbord kunnen proberen, misschien dat je RAID ondersteuning nog niet helemaal ok is.

Verwijderd

Misschien moet je eens een ander OS proberen zoals Win2k >:) ... suc6

Verwijderd

Topicstarter
heb ik al gedaan geen succes, nieuwste bios ook al erop

Alleen als ik de bios versie bekijk van de promise raid die is 20.00.20 als ik naar de msi kt3 aru kijk daar zit standaard 20.00.21 op?????

Vaag.

En gigabyte maar zeggen dat er geen probs zijn met de 7vrxp ver 1.0

• wielhelm
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:31

wielhelm

80/86 ST bladebladed

Als ik jou was had ik dat moederbord vandaag nog teruggestuurd, waarschijnlijk sllopt ie je schijven namenlijk, verder kun je ff kijken hoeveel spanning er uit je voeding komt.

Verwijderd

Topicstarter
Dat vindt er dus vaag aan de hdd's doen het in een ander systeem wel goed...

IK ben hem nu aan het testen met een 450 watt starnet voeding en tot nu toe doet ie het goed..

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:58

LopeZ

Too much is never enough

- Titel slecht
- kicken binnen 24uur
- Hoort in OM, tiken van hd = niet goed
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.