Toon posts:

Toetsenbor5d fr5atsen p- bonu6sletter5s

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zoals mi=sschi=en al een beetje u6i=t de top-i=c ti=tel bli=jkt, fli=p-t mn toetsenbor5d een beetje :)

Zi=t wel een systeem i=n tr5ou67wens... bi=j sommi=ge letter5s op-ent hi=j ook help-t scher5men, gelu6i=dsr5cor5der5s etc etc |:(

Vi=r5u6sscanner5s (NAV en Hou6secall) vi=nden ni=ets, en i=k vr5ees dat i=k weer5 een for5matje mag gaan doen, maar5 mi=sschi=en toch i=emand di=e een i=deetje heeft waar5 di=t vandaan komt?

Heb zon Si=li=tek mu6lti=medi=a toetsenbor5dje van Mycom, wi=n98se (|:(), p-3p-1.1Ghz op- een asu6s p-3v4x, 2r5u6rmb r5am

})

Verwijderd

Keybord instellingen, waar staan die op ?

Verwijderd

ander toetsenbord proberen ???

Verwijderd

Dat ding is gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar

Verwijderd

Topicstarter
Hi=j staat zoals hi=j al r5i=m een half jaar5 staat p- nameli=jk Taal Neder5lands p- I+ndeli=ng VS I+nter5nati=onaal :)

• splat
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Probeer anders eerst of je onder Dos wel goed kan typen.. Dan weet je teminste dat het niet aan je keyboard ligt.

Verwijderd

Topicstarter
Hmm heb net even een ander5 toetsenbor5d gep-r5obeer5d, en dat vehelp-t meteen mn p-r5obleem :)

Naja i=k schroef deze wel even op-en om te ki=jken of i=k er5gens een slok bi=er5 kan vi=nden ;)
thnx all i=i=g

Verwijderd

Topicstarter
Enfin - ik weet wat het probleem was, namelijk mijn vriendinnetje :)
Die muts had een flinke hoeveelheid water gemorst over mn toetsenbord hoor ik net, en inderdaad, hij was nog drijfnat van binnen ;)

Nu hij weer droog is tikt tie weer als een zonnetje! :):)

• Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-08 14:58

Boy

www.byoscoop.nl

whaha, ik moest wel lachen toen ik het las :D

Dus effe flink phonen en het is opgelost...

Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

LOL >:)

Ey!! Macarena \o/

Pagina: 1