O2 dood in Goor?

Pagina: 1
Acties:

• RiCk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:37
Heya,
Ik moet vandaag werken in Goor, maar toen ik hier naar toe reed zag ik met enige verbazing dat ik hier geen netwerk meer heb :|...

Gisteren was dat overigens nog wel het geval :P

Hebben meer mensen daar last van in de omgeving Goor?

• Aeon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-08 12:14
vreemd... door het slechte weer mischien?

• Nobby
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-08 00:07

Nobby

Nuts!

Ik woon in goor en heb met O2 nergens last van, waar reed je ongeveer in Goor?
Waar moet je eigenlijk werken?

From all the things I have lost, I miss my mind the most - Ozzy
Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.

• RiCk
Aan de kerkstraat!
Ik ben er nu, en sinds 9 uur geen signaal :|

Heb O2 inmiddels al gebeld, er schijnen problemen te zijn (meer mensen hadden gebeld) maar ze kom niet zeggen wat er was

Ik weet het al O2 > Water .. eheh

[ Voor 0% gewijzigd door RiCk op 01-08-2002 13:30 . Reden: Info bijgezet ]

Verwijderd

O2 heeft nou eenmaal een niet al te best netwerk, O2 beloofd zelf dat het binnenkort beter zal worden, dit doen ze door meer masten te plaatsen, vooral voor het data verkeer met hun nieuwe XDA is 1 streepje dekking niet genoeg.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op 01 augustus 2002 @ 14:12:
O2 heeft nou eenmaal een niet al te best netwerk, O2 beloofd zelf dat het binnenkort beter zal worden, dit doen ze door meer masten te plaatsen, vooral voor het data verkeer met hun nieuwe XDA is 1 streepje dekking niet genoeg.
Waar baseer je dat op?
Ik ben met O2 al op veel plekken in Nederland geweest, zelfs beboste gebieden rond de Veluwe, en overal bereik, zelfs vrijwel overal volop.

Het ligt natuurlijk ook aan het merk telefoon, als ik de O2 sim in m'n Siemens duw dan is t volop minder.

• RiCk
Exorcist schreef op 01 augustus 2002 @ 18:44:
[...]

Waar baseer je dat op?
Ik ben met O2 al op veel plekken in Nederland geweest, zelfs beboste gebieden rond de Veluwe, en overal bereik, zelfs vrijwel overal volop.

Het ligt natuurlijk ook aan het merk telefoon, als ik de O2 sim in m'n Siemens duw dan is t volop minder.
Mmmjah precies..
Alhoewel ik het niet eens ben met je over dat Siemens verhaal >:)

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-05 10:59
RiCk schreef op 01 augustus 2002 @ 13:15:
Ik weet het al O2 > Water .. eheh
Hmmm, of hij is niet grappig, of ik vat hem niet :|
:)

In mijn woonplaats is het ook slecht. Maar als ik net buiten het dorp kom, heb ik volledig bereik. Ik zal denk ik net op een rotplek wonen ofzo.

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Hij denkt dat O2 water is, terwijl H2O dat is ;)

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

• RiCk
:o :|

• Caeruleus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:45
Verwijderd schreef op 01 augustus 2002 @ 14:12:
Wat loopt iedereen toch altijd te zeiken over het bereik van O2, ik heb nu 2 maanden O2 en slechts 1x geen ontvangst gehad (binnen), verder altijd ontvangst ook in de kleinste gehuchten.

* Caeruleus kijkt op zijn 6310i en ziet 7 streepjes (max) ontvangst

no animals were harmed during the production of this message

Verwijderd

wat nou o2 heeft slecht bereik? o2 is qua bereik het beste netwerk van nederland! http://www.mobielplaza.tk > aanbieders > o2 > bereik

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-08 23:01
Verwijderd schreef op 02 augustus 2002 @ 12:46:
wat nou o2 heeft slecht bereik? o2 is qua bereik het beste netwerk van nederland! http://www.mobielplaza.tk > aanbieders > o2 > bereik
Niet overdrijven he?! KPN en Vodafone hebbben toch echt ee beter entwerk. Hoe ik dat weet? Eigen ervaring, 1,5 Jaar KPN, 1,5 Vodafone en nu O2

• solomo
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

solomo

.....huh?

hmm tot nu toe maar op 1 plek geen ontvangst gehad met O2, maar daar blijkt niemand mobiel te kunnen bellen met welke aanbieder ook, moet je gewoon een paar meter lopen voordat er eindelijk gebeld kan worden :D

Verwijderd

Gatenkaas!

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2008 00:05 ]

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

O2 het beste netwerk? :D Laat me niet lachen... In de randstad misschien, maar hier in het noorden zeker niet... KPN en Vodafone zijn veruit het beste (zeker als je binnen bent, dat komt door GSM-900), Dutchtone gaat ook wel, en O2 komt veruit onderaan (Ben weet ik niet).

Allemaal eigen ervaring trouwens: gewoon af en toe op je foon kijken of je ontvangst hebt en hoeveel streepjes. Zo'n kaartje heb je geen hol aan. Die leveren de aanbieders zelf, dus daar kun je inzetten wat je wilt...

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

• DCBJ
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-11-2021
Ik heb er nooit problemen mee gehad, op de veluwe heb ik bijna altijd alle streepjes (zelfs tussen de dorpen in het bos

Verwijderd

In Overijssel heb je soms slecht ontvangst in gebouwen. Voor de rest valt het wel mee.

• kamerplant
  • Niet online
* kamerplant heeft met O2 goed berijk in Nederland hoor :)
Beter dan in het buitenland, ik was vorige week op vakantie in frankrijk waar ik kon kiezen uit 3 aanbieders. Ze waren eigenlijk best slecht, 1 van de 3 deed het maar op de plek waar ik zat, met berijk 2 v.d. 5.
Als ik dat vergelijk met Nederland, waar je echt goed moet zoeken naar de plekken waar geen berijk is, vind ik dat we tevreden moeten zijn :)

Maar nu ontopic: Ik heb hier ook wel eens gehad dat O2 (toen Telfort) het hier 2 dagen niet deed, gewoon een storing ofzo. Het kwam vanzelf ook weer goed, dat zal bij jouw ook vast wel het geval zijn :)

🌞🍃

• Luuk
  • Niet online
ik heb zelf dus wel slechte ervaringen met O2 .. woon in de achterhoek..

van goed naar slecht hier in Angerlo:

KPN (<VERUIT de beste)
Vodafone
Dutchtone
O2 (1 streepje, te weinig om te bellen)
Ben (totaal geen ontvangst hier)

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-08 23:01
G-PHREAK schreef op 04 augustus 2002 @ 23:46:
ik heb zelf dus wel slechte ervaringen met O2 .. woon in de achterhoek..

van goed naar slecht hier in Angerlo:

KPN (<VERUIT de beste)
Vodafone
Dutchtone
O2 (1 streepje, te weinig om te bellen)
Ben (totaal geen ontvangst hier)
Ik kom regelmatig in het noorden, Onstwedde net achter Stadsknaaal, daar had ik emt Dutchtone en Vodafone 1 streepje bereik, nu heb ik O2 en heb ik 70% tot 100% bereik, en zelfs het GPRS internetten werkt ook prima hier!
Pagina: 1