DPC ECCp members dag top 30 van 31-07-2002
DPC ECCp members overall top 15
ECCp teams dag top 10
ECCp teams overall top 10
Dutch Power Cows MegaFlush top 5
MegaFlush top 5 alle members
Mijlpalen:
Verder: Welkom bij DPC: Phaethon (340 results) Links: Stats generated by: KoW StatsGenerator 1.5 final - ECCp edition Stats hosted by: DukeBox |
Als de helft daar DPC-er is moeten die er nu snel voor zorgen dat de andere helft geassimileerd wordt;)
Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!
wat deed ik fout
Hadden we niet een leuke DPC-afvaardiging kunnen vormen richting Campzone?
Ik denk dat er best een aantal zieltjes te winnen zijn aldaar. Volgend jaar beter dan maar
[/mosterd-na-de-maaltijd-mode]
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Allemaal dankzij react....

Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Niet dankzij react hoor
Verwijderd
Do you have what it takes?Verwijderd schreef op 01 augustus 2002 @ 13:46:
Excellent flushes yesterdaySomeone get some rope and tie TCF's feet together so he will slow down a little. He's starting to get to close
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
Deze plek is te koop.
Op de ND site staat weer een interessant nieuwsbericht, en het is geloof ik nog niet gepost in dit forum, dus bij deze:
M.a.w: Op 5 augustus ligt de ND server er tijdelijk uit en wordt verplaatst. Vervolgens krijgt hij een ander IP toegewezen dus een ieder die zijn eccp.ini file zo heeft aangepast dat hij contact maakt met een IP ipv de hostname (standaard) moet dit even wijzigen naar de hostname.The server will be undergoing a physical move sometime on Monday, August 5. Unfortunately, the jack in the new room is on a different subnet than the current one. The net result is that, at a minimum, the server will be down for as much as an hour or two. However, if you changed the "eccp109.ini" file to hold the IP address of the server (instead of the name, erdos3.math.nd.edu), this is going to be a problem. It is yet another problem that I didn't foresee - there will be no machine here to give the clients "forwarding instructions". So you will either have to replace the IP with the host name and hope it resolves, or wait for the new IP to become known and replace the old one with the new. I will post the new hostname and IP when it is known (which probably won't be until I reconnect in the new office - it is hard to get a static IP here, and I don't think I could get one in time anyway (10 working days to process!).
With the volume of traffic that the server now has, I would expect that the host name (which will not change) should work within a matter of hours after the move. I know alot of folks couldn't get it to resolve the last time we had to move, but we do have much more traffic now so it should propogate out much faster, I hope. I'll post more when I know it, including a precise time for the disconnect/ reconnect, and the new IP after we reconnect.
Iedereen die naar DukeBox zijn proxy flusht of een andere proxy hoeft nergens bang voor te zijn. Alles kan dan blijven zoals het is.
I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy
MuhahahahahahaVerwijderd schreef op 01 augustus 2002 @ 13:46:
Excellent flushes yesterdaySomeone get some rope and tie TCF's feet together so he will slow down a little. He's starting to get to close
You haven't seen yet what we all have
InnuedoInNuedo schreef op 01 augustus 2002 @ 15:22:
[...]
Muhahahahahaha
You haven't seen yet what we all have

Deze plek is te koop.
[Eccp] ND server verhuizingFuncracker schreef op 01 augustus 2002 @ 15:13:
Op de ND site staat weer een interessant nieuwsbericht, en het is geloof ik nog niet gepost in dit forum, dus bij deze:
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
Dus toch stiekem wel...
I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
en zelfs nog een keertje [ECCP] Server moveFuncracker schreef op 01 augustus 2002 @ 15:13:
Funcracker is

MarcyDarcy schreef op 01 augustus 2002 @ 15:47:
[...]
en zelfs nog een keertje [ECCP] Server move
Funcracker is![]()
![]()
![]()

* Funcracker bied ColdFusion en _DPC_Scorpion een koude Smirnoff aan..

Deze plek is te koop.
Zal ik ze even met hard geweld terugroepen ?
doe maarRicoh schreef op 01 augustus 2002 @ 20:16:
Waar zijn de Grolsch drinkers opeens gebleven ??![]()
[ Voor 0% gewijzigd door MeneerKrab op 01-08-2002 20:25 . Reden: grr waarom staan er zoveel enters in :? ]
Verwijderd
We sluiten eccp winnend af heh? Ja toch? Anders ga ik met mn telraampje wel meedoen
Daar mist een woordje tussen....Ricoh schreef op 01 augustus 2002 @ 20:16:
Waar zijn de Grolsch drinkers opeens gebleven ??![]()

Ik ga een aantal zaken even helemaal anders doen!
Totale Modjesgekte

De mens heeft taal uitgevonden om aan zijn behoefte tot klagen te voldoen - Mickel
Neuh , lijkt alleen maar zo
Raku
Ik ben namelijk al een tijdje aan het sparen en zou het liefst flushen als het op de frontpage wordt gepost
Totale Modjesgekte
Verwijderd
Congradz!!! QU|CCC nice flush
...
In principe niet echt, maar tegen een kleine vergoeding is er van alles mogelijkT.T. schreef op 01 augustus 2002 @ 23:08:
Zit er enige regelmaat in het posten van ECCp uitslagen op de frontpage?
Ik ben namelijk al een tijdje aan het sparen en zou het liefst flushen als het op de frontpage wordt gepost
Euhm... is een stevige flush goed?Blistimo schreef op 02 augustus 2002 @ 00:46:
[...]In principe niet echt, maar tegen een kleine vergoeding is er van alles mogelijk
Totale Modjesgekte
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
maar idd ik was ook al bezig met srvany...werkt prima zo
Verwijderd
[Grolsch-mode]
Blurp...blurp....blurp
[/Grolsch-mode]
Komt tijd, Komen Stats !
Verwijderd schreef op 02 augustus 2002 @ 01:06:
En we w888 en we w888 op de stats
[Grolsch-mode]
Komt tijd, Komen Stats!
[/Grolsch-mode]
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Ik heb "slechts" 1700 points helaas. voor een stevige flush mag ik nog wel jaartje doorsparenEuhm... is een stevige flush goed?
Verwijderd
Ach, 1700 dp's zijn ook mooi...ze zijn altijd welkom hoorT.T. schreef op 02 augustus 2002 @ 02:11:
[...]
Ik heb "slechts" 1700 points helaas. voor een stevige flush mag ik nog wel jaartje doorsparen
Raku