Toon posts:

[Novell 4.2] Ben admin pass kwijt.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een server geplaats bij een klant, met een aantal clients. Nu kunnen er 2 gewone users inloggen, maar de admin kan niet inloggen. Paswoord is verkeerd, nu kan het allerlei oorzaken hebben, maar niemand weet het paswoord! |:(

Hoe kan ik het admin pass aanpassen??

Als iemand dat weet kan ik me netwerk afmaken.

• tricktrac
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-06 06:36

tricktrac

PPro smp

Als er een modje is dat me verteld dat ik hierop MAG antwoorden zal ik dat doen :). Dus ff wachten daarop.

Volgens mij begrijp ik je vraag niet, of begrijp jij niet wat je vraagt.

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-07 20:55

FastBunny

Give it the Works !

tip voor de volgende keer: maak een extra administrator aan onder de naam van je computerbedrijf met je eigen wachtwoord. Dan kan je er altijd nog in om dingen aan te passen :)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Verwijderd

Topicstarter
...huh? Waarom mag je dat niet antwoorden.

• tricktrac
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-06 06:36

tricktrac

PPro smp

Omdat dit over het hacken van een systeem gaat. Ook al zeg je dat je het zelf hebt aangelegt, het blijft hacken. En hacken valt hier onder de "verboden" onderwerpen.

Volgens mij begrijp ik je vraag niet, of begrijp jij niet wat je vraagt.

Verwijderd

Topicstarter
FastBunny schreef op 01 augustus 2002 @ 09:36:
tip voor de volgende keer: maak een extra administrator aan onder de naam van je computerbedrijf met je eigen wachtwoord. Dan kan je er altijd nog in om dingen aan te passen :)
Mijn baas had ook adminrights maar die weet ze pass ook niet meer, ben net terug van vakantie en ik mag het oplossen ;)

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-12-2025

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

Omdat dat onder "hacken" valt. Dus zoek eens in Google op hackachtige toestanden voor netware admin passes. Dan vind je het wel... ;)

Forget your fears...
...and want to know more...

Verwijderd

Topicstarter
Zoek al druk op google, maar dacht dat er genoeg tweakers met novell werkten.. Als je het niet mag posten.. mail me dan maar : bl.katsma@achtkarspelen.nl

Verwijderd

Topicstarter
Heb iets gevonden, paswd.nlm zal er zo ff heen.

Verwijderd

Topicstarter
Topic kan dicht, is gefixt.

Verwijderd

Een nlm die je uit de brand helpt.... ja hoor.... kun je hier gerust iemand mee helpen. Als een admin zijn server zo toegankelijk maakt dat een nlm gestart kan worden, heeft zijn server te open staan. Is dan een kwestie van tijd dat ie gehackt wordt.

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Hmm, for the record: hier mag sowieso wel op geantwoord worden hoor... hier is geen sprake van (remote) een bak compromisen.

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Pagina: 1