Op mijn raamrubber (die rand om een windows) zit een WIT laagje.......stof? aanslag of zoiets. Met poetsen en boenen krijg ik het er niet af. Weet iemand een oplossing?
water, waarschijnlijk uitslag doordat het rubber wat uitdroogt.
Verwijderd
Waarschijnlijk heb je het rubber een keer aangeraakt met autopoets. Dit krijg je er nooit meer af en zal dus altijd weer terugkomen.
je kan het tijdelijk wegwerken door er siliconespray op te spuiten.
je kan het tijdelijk wegwerken door er siliconespray op te spuiten.
Verwijderd
teflon spray, is een soort van siliconenspray, op de markt te krijgen bij de fietsonderdelenkraam. Kost een ongeveer 5 euro of zo iets. Gaat ie weer mooi van glimmen.
Kan je ook gewoon bij de halfords halen.Verwijderd schreef op 01 augustus 2002 @ 09:15:
teflon spray, is een soort van siliconenspray, op de markt te krijgen bij de fietsonderdelenkraam. Kost een ongeveer 5 euro of zo iets. Gaat ie weer mooi van glimmen.
Verwijderd
ook een fietsenboer
Als het goed is moet gewone slaolie ook werken, werkt wel op bumpers en spiegels van auto
je hebt er zelfs speciale sprays/sticks voor...
is een soort dikke vaseline (je kan ook gewone witte vaseline gebruiken), dat is om te zorgen dat et niet uitdroogt (ist nou d of t
)
is een soort dikke vaseline (je kan ook gewone witte vaseline gebruiken), dat is om te zorgen dat et niet uitdroogt (ist nou d of t
een beetje talkpoeder erop smeren en klaar is kees
je kunt beter over je fiets lullen, dan over je lul fietsen :X
Waar haal je dat raamrubber? Ik wou het opzoeken in de search, maar die werkt niet
Temper is the one thing you can't get rid of by losing it.
www.oc-shop.nlDrJamez schreef op 01 augustus 2002 @ 12:24:
Waar haal je dat raamrubber? Ik wou het opzoeken in de search, maar die werkt niet
Verwijderd
schoensmeer, dan blinkt die rubber ook weer heel mooi
(komt misschien grappig over zo, maar is wel een afdoend middeltje)
(komt misschien grappig over zo, maar is wel een afdoend middeltje)
Gewoon er veel overheen wrijven het gaat dan vanzelf weg!
Pagina: 1