Weet je wat die "MUSTIS schreef op 01 augustus 2002 @ 17:26:
mischien is ie een alternatief van een bestaande user? (ej da mag nie!!)
Denk je dat ik zo maar een nieuw iemand ga uitschelden?
edit: wil je niet zo snel gaan editten, nu moet die van mij ook weer aangepast worden
tis geen frans bakker die zijn naam veranderd
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Waarom hadden we het in de crewfora dan onder andere over 'kersthenk'Kees schreef op 01 augustus 2002 @ 17:38:
hij heb altijd tweaky geheten
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett
Diadem schreef op 01 augustus 2002 @ 16:04:
uit ander topic van Kaj.
[...]
Dat is incorrect. Hij heette eerste Tweakeroid, dat klopt. Maar later is iedereen hem Henk gaan noemen en werd dat zijn officiele naam.
Kees schreef op 01 januari 1970 @ 01:00:
hij heb altijd tweaky geheten
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
Jij kan helemaal niet in de crewforaDiadem schreef op 01 augustus 2002 @ 17:44:
[...]
Waarom hadden we het in de crewfora dan onder andere over 'kersthenk'
Toen ie nog mod was wel.
B.t.w vind ik dat het gewoon tweaky is.
Ford Transit 2.2TDCi '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️
Zo, je zult maar Henk heten...JvS schreef op 01 augustus 2002 @ 12:08:
[...]Klopt, dat ding heet officieel Tweaky, maar ik weet niet hoe en wie er op Henk gekomen is, maar henk is dusdanig suf en droog dat het gewoon echt cool is
Dacht ik ook ja. Het henk-idee is ergens in de HK-geboren.Anoniem: 9951 schreef op 01 januari 1970 @ 01:00:
voor zover ik weet "voor de HK periode" heeft tweaky altijd tweaky geheten....
Wsch. omdat iemand niet wist hoe hij heette en een ieamd in een melige bui Henk poste ofzow
En als met "kersthenk" een topic in LA voor kerst vorig jaar bedoeld wordt: dat idee kwam van een paar HK-ers, maar toen heette Henk in de volksmond al Henk.
Maarreh ik kende Henk ook eerst als Tweaky hoor.
Idee: stel Henk of Tweaky in je je prefs
You'd better not..Plague schreef op 01 augustus 2002 @ 17:28:
[...]
Denk je dat ik zo maar een nieuw iemand ga uitschelden?
Maar ik heb weer een password, dus ik kan jullie nu ook zo af en toe overdag gaan terroriseren vanaf mijn laptop.
(vooral in het weekend overigens: op mijn werk heb ik het vrij druk)
[moraalridder aanKaj. schreef op 01 augustus 2002 @ 21:17:
[...]You'd better not..![]()
Maar ik heb weer een password, dus ik kan jullie nu ook zo af en toe overdag gaan terroriseren vanaf mijn laptop.
Is je kloon-account nu al foetsie?
Je moet natuurlijk wel het goede voorbeeld geven als crew-lid.
[moraalridder uit
Och.. 't is niet de eersteSassie schreef op 01 augustus 2002 @ 21:30:
[...]
[moraalridder aan]
Is je kloon-account nu al foetsie?
Je moet natuurlijk wel het goede voorbeeld geven als crew-lid.
[moraalridder uit]
Ik ben langer mod geweest dan welke andere mod hier dan ook. (Tom en Kaj. zitten er langer, maar zijn inmiddels HGA. En dan zijn er nog wat MT figuren die er al langer zijn
Boy, if you only knew the secrets I know
Ik zou eens een toptien moeten publiceren van GoT's meest beschamende geheimen. Dat zou leuk HK voer zijn
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett
*wacht met smart topic afDiadem schreef op 01 augustus 2002 @ 22:01:
[...]
Ik ben langer mod geweest dan welke andere mod hier dan ook. (Tom en Kaj. zitten er langer, maar zijn inmiddels HGA. En dan zijn er nog wat MT figuren die er al langer zijn)
Boy, if you only knew the secrets I know
Ik zou eens een toptien moeten publiceren van GoT's meest beschamende geheimen. Dat zou leuk HK voer zijn![]()
Ontopic: Henk
nie opera compatible
Daarom gewoon Henk
Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?
dit staat beter
The opinions stated in the above post are purely those of the author,
and do not represent intelligent life of any form.
Trouwens, wat boeit het... Voor mijn part heet ie Jan Aarskorst
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Dat is een naam die ze alleen in W&L kunnen bedenkenAnoniem: 9942 schreef op 01 augustus 2002 @ 22:39:
Shakazulzebab!!!
Rechtstreeks ontsproten uit een RPG-vergifigd-brein.

Spelen jullie wel eens iets anders? En dan hoeft het geen Counter-Strike te zijn. Iets met auto's, vliegtuigen, Warcraft misschien? Oh nee dat is weer teveel RPG-erig...
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
lees de draad voor je blaatCaptain Pervert schreef op 01 augustus 2002 @ 22:41:
[...]
Dat is een naam die ze alleen in W&L kunnen bedenken
Rechtstreeks ontsproten uit een RPG-vergifigd-brein.
Spelen jullie wel eens iets anders? En dan hoeft het geen Counter-Strike te zijn. Iets met auto's, vliegtuigen, Warcraft misschien? Oh nee dat is weer teveel RPG-erig...
hij's © Yellow :P
[ Voor 0% gewijzigd door HunterPro op 01-08-2002 23:37 . Reden: linkje :) ]
Dan kunnen we tenminste traceren waar het vandaan komt en is het zo'n gare naam dat n00bs te herkennen zijn aan het niet kunnen spellen van de naam
Kleine zonnepaneleninstallateur
Alleen "menu"... Of IE heeft het brak gemirrort
http://w8ff.tripod.co.jp/gotpage1.htm
Ik wou iemand zonder HK acces dit laten lezen ja.
Verstuurd vanaf mijn Computer®
Op mijn laatste LAN heb ik mij bezondigd aan Total Annihilation, Warcraft 3 (RPG-achtig? is mij niet opgevallen), Operation Flashpoint en Neverwinter Nights. Dat is dus maar 1 RPG uit 4. Ben ik geslaagd?Captain Pervert schreef op 01 augustus 2002 @ 22:41:
dikzak
Henk roels, laat hem maar officieus henk heten en officieel tweaky of zoiets
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
HENK!!
__HENK!!
____HENK!!
Ik wil een poll maken maar dubbelf doet ut niet
En Henk is liev
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Anoniem: 9942
En collega-kapitein, wees gerust: Ik speel nauwelijks computer-RPG's. Zowiezo nauwelijks computer-games, maar dat terzijde
betrayer of the lightJvS schreef op 02 augustus 2002 @ 00:59:
henk heeft nooit officieel henk geheten hoor diadem. Ik was toen ook crew (en ook al ben ik het nu pas een jaartje, ik was er toch bij en intensiever dan wie ook in LA destijds).
Henk roels, laat hem maar officieus henk heten en officieel tweaky of zoiets. Henk roels
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
zeef schreef op 02 augustus 2002 @ 01:46:
Tweaky is dood, LEVE HENK !
Kees schreef op 01 januari 1970 @ 01:00:
Tweaky is not dead, he just left the building for a walk and a molestation of henk.
[ Voor 0% gewijzigd door LauPro op 03-08-2002 02:06 . Reden: geen waar maar weer :z ]
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
Anoniem: 33798
nee, Frits is een geitenhoeder, sim-pelChello200 schreef op 02 augustus 2002 @ 00:41:
kunnen we hem niet Frits noemen ?
Henk doet alleen aan
[google=frits geiten]

"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)
Ondanks dat een heleboel modjes en Crew-leden een reactie gaven (Adviseur zeef heeft het er zelfs over dat Tweaky dood is) , heb ik nog niets van de MT-Adjes gehoord.
Als de MT-Adjes nu even vertellen hoe het zit, dan kan deze draad gesloten worden.
En volgens mij zijn er geenszins plannen om een nickchange aan te vragen
Als je um Henk wilt noemen houd ik je iig niet tegen
je gaat toch iemand niet Henk noemen als tie echt niet zo heet? Jij wil ook graag met Jaymz aangesproken worden en niet met Piet oid. Daarom moet ie een nickchange doen
Misschien dat die wel iets beters te doen hebben?localhost schreef op 02 augustus 2002 @ 07:57:
Ondanks dat een heleboel modjes en Crew-leden een reactie gaven (Adviseur zeef heeft het er zelfs over dat Tweaky dood is) , heb ik nog niets van de MT-Adjes gehoord.
Bovendien is dit forum-inhoudelijk en valt het dus niet in de eerste instantie onder het MT maar onde de crew van GoT.
Bolk schreef op 02 augustus 2002 @ 11:34:
je gaat toch iemand niet Henk noemen als tie echt niet zo heet? Jij wil ook graag met Jaymz aangesproken worden en niet met Piet oid. Daarom moet ie een nickchange doen
Jullie moeten um gewoon tweakeroid / Tweaky noemen
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad
Je hebt wel gelijk trouwens

dammit... ik heb een hekel aan ongelijk hebben
Beste vrind wette dat
Dat lijkt mij de beste oplossingLord Daemon schreef op 02 augustus 2002 @ 14:24:
We kunnen ook besluiten dat hij Henk 'Shakazulzebab' Tweaky heet.
Anoniem: 29349
Groenen zijn er voor advies. En advies kunt je altijd langs je leggenLauPro schreef op 02 augustus 2002 @ 03:22:
[...]
[...]
Waar z'n voorbeeld
, wat een geweldige communicatie tussen de crew-leden
"HENK"
And that’s the bottom line cause Stone Cold said so
Goed idee, iedereen noemt hem dan toch bij zijn voornaam en dan zijn de pro-Henk'ers weer tevredenLord Daemon schreef op 02 augustus 2002 @ 14:24:
Beste vrind wette dat
Naam: Tweakeroid
Voor kennissen: Tweaky
Voor vrienden: Henk
[18:54] <Prammenhanger> |HunterPro|eet
[18:55] <Prammenhanger> lijkt best op
[18:55] <Prammenhanger> |HunterProFeet
Anoniem: 30036
What about Frits?Lord Daemon schreef op 02 augustus 2002 @ 14:24:
geen Tweaky o.id.
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Anders vraag ik het beestje zelf wel hoe tie genoemd wilt worden
maar henk voor het leven het klikt gewoon goed!
of wrom niet sjaak?
I ain't afraid of ShakazulaLord Daemon schreef op 02 augustus 2002 @ 21:27:
Tss, de wraak van Shakazulzebab zal alle Henk-fans treffen!
Bring him on
Beste vrind wette dat
denk ik ja, zoiets
Ozboz, mint, mint wordt de nieuwe template kleur
|{ brrr }] |
the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@
ik ben blij dat ik dat niet bedacht hebMcVirusS schreef op 03 augustus 2002 @ 00:41:
[flame] DE NAAM HENK ZUIGT KEIHARD!!!!!!!!!! DIEGEN DIE DAT BEDACHT HEEFT DIE MOETEN ZE *gecensureert vanwege jonge lezertjes* [/flame]
Beste vrind wette dat
Je hebt het ongeveer goed begrepen. Henk is 1337.MrE schreef op 02 augustus 2002 @ 22:56:
ik dacht altijd dat 'ie 1337 heette. Als dat geroep van 'ik ben 1337' en 'kijk mij eens 1337 zijn' ik dacht dat dat ging over gasten die overeenkomsten zagen tussen zichzelf en Henk 'Shakazulzebab' Tweaky
1337=leet
leet=elite
elite=cool ofzo
BANMcVirusS schreef op 03 augustus 2002 @ 00:41:
[flame] DE NAAM HENK ZUIGT KEIHARD!!!!!!!!!! DIEGENE DIE DAT BEDACHT HEEFT DIE MOETEN ZE *gecensureert vanwege jonge lezertjes* [/flame]

Kijk, officieel mag 't ventje dan Tweakeroid heten, maar het gros heeft Henk geleerd. Als je eerst zegt dat 'ie Henk heet en daarna van ellende maar weer overstapt op Tweakeroid en er gemakshalve maar Tweaky van maakt, vind ik dat je beter consequent kan blijven en hem gewoon de naam Henk laten blijven dragen.
Eigenlijk zou de crew hier over moeten beslissen, maar ja, ze kunnen wel zeggen dat ze dat unaniem besloten hebben, maar wij zien 't crewforum (toch) niet.
De oplossing: LA of MED topic met een Tweakers.net poll, die een week blijft staan.
De meesten stemmen gelden, uiteraard.Hoe moet het logo van GoT heten?
• Shakazulzebab (added by LD)
• Tweakeroid
• Tweaky
• Henk
• naamloos.jpg
• Anders
• Wat boeit mij dat nou
Sim-pel
[ Voor 0% gewijzigd door Lord Daemon op 03-08-2002 13:45 ]
"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)
|{ brrr }] |
* King Nothing agreesPromWarMachine schreef op 03 augustus 2002 @ 02:21:
* PromWarMachine gaat een wanhopige poging doen om dit op te lossen
Kijk, officieel mag 't ventje dan Tweakeroid heten, maar het gros heeft Henk geleerd. Als je eerst zegt dat 'ie Henk heet en daarna van ellende maar weer overstapt op Tweakeroid en er gemakshalve maar Tweaky van maakt, vind ik dat je beter consequent kan blijven en hem gewoon de naam Henk laten blijven dragen.
Eigenlijk zou de crew hier over moeten beslissen, maar ja, ze kunnen wel zeggen dat ze dat unaniem besloten hebben, maar wij zien 't crewforum (toch) niet.
De oplossing: LA of MED topic met een Tweakers.net poll, die een week blijft staan.
[...]
De meesten stemmen gelden, uiteraard.
Sim-pel
Henk heeft 1e stem
Beste vrind wette dat
Henk 'Shakazulzebab' Tweaky
http://www.Quinie.nl
http://soundcloud.com/quinie
https://www.wereoutthere.nl
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Anoniem: 46713
bij mij staar er wel henk op
Ik heb ook Henk geleerd maar met Henk 'Shakazulzebab' Tweaky kan ik leven
[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 46713 op 04-08-2002 13:13 . Reden: lezen in leven veranderd ]
Nou nog schrijvenAnoniem: 46713 schreef op 03 augustus 2002 @ 23:49:
lol
bij mij staar er wel henk op
Ik heb ook Henk geleerd maar met Henk 'Shakazulzebab' Tweaky kan ik lezen
Speed kills, but beauty lives forever...
Omfg, link werkt ook nogAbbadon schreef op 03 augustus 2002 @ 22:27:
Eh, staat er 'Henk' Op? Nee, en henkisalleenhenkisalleenhenkalserhenkopstaat, dus is het géén Henk
Maar is dit geen spam
[Eos 50D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX]
Tweaky is pleite, nu nog "henk" invullen
Het zit dus zo:
Jullie WILLEN het wel veranderen, maar voelen je gewoon te goed voor een simpele zielen naam als "Henk"
Lekker....
Iedereen wil Henk.... Doe gewoon joh
Haha, ROTFLMAO!!Abbadon schreef op 03 augustus 2002 @ 22:27:
Eh, staat er 'Henk' Op? Nee, en henkisalleenhenkisalleenhenkalserhenkopstaat, dus is het géén Henk

Ik bescheur me hier om die site!!!
Whahahahahaha!!Mastermind schreef op 05 augustus 2002 @ 17:49:
[...]
Haha, ROTFLMAO!!![]()
![]()
![]()
Ik bescheur me hier om die site!!!
Ik dacht dat het geen echte link was, dus had ik er niet op geklikt

HenkisalleenHenkisalleenHenkalserHenkopstaat

Adjes, waarvoor onze hartelijke dankW3ird_N3rd schreef op 05 augustus 2002 @ 17:20:
Check de alt!
Tweaky is pleite, nu nog "henk" invullen
Sluiten maar.
Disclaimer: Dit is niet serieus bedoeld dus ga me niet lastig vallen dat ik het niet maak
Henk 'Shakazulzebab' Tweaky verwijst nu naar de frontpage ipv de forumlist, en bij die update is meteen maar even de naam verwijderd zodat iedereen zelf kan kiezen hoe hij Shakazulzebab wil noemen.
http://www.Quinie.nl
http://soundcloud.com/quinie
https://www.wereoutthere.nl
[rml][ link] GoT icoon linksbovenin[/rml]Lord Daemon schreef op 05 augustus 2002 @ 20:30:
Henk 'Shakazulzebab' Tweaky verwijst nu naar de frontpage ipv de forumlist, en bij die update is meteen maar even de naam verwijderd zodat iedereen zelf kan kiezen hoe hij Shakazulzebab wil noemen.
want HenkisalleenHenkisalleenHenkalserHenkopstaat

Accessibility first
Volgende keer even de datum checken voor je een niet-echt-iets-toevoegende reactie plaatstMegaPool schreef op 23 augustus 2002 @ 00:15:
waarom wordt die pol nou niet gemaakt... ik vind het niet kunnen dat Henk naamloos blijft!
want HenkisalleenHenkisalleenHenkalserHenkopstaat
Anoniem: 27983
Shakazulzebab klinkt eigenlijk ook best lekkerYellow|A schreef op 01 augustus 2002 @ 12:02:
Als tweakers.net wil dat het ding Tweaky heet dan heet het tweaky. Als ze willen dat 'ie Shakazulzebab heet, is het ook hun goed recht
* Yellow|A vindt Henk een duffe naam
Anyways: boeit het nu zoveel of dat ding wel of niet een naam heeft? Zo vaak wil ik nou ook weer niet aanduiden met veel moeilijk doen dat ik het logotje bedoel, dat ik er een naam voor nodig heb hoor