Webhoster, 5 tot 10 euro per maand.

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Voor een kennis ben ik op zoek naar een hosting provider voor een .com domain.

Hierbij stel ik kwaliteit boven kwantiteit... m.a.w. liever betalen voor uptime en service dan de hoeveelheid diskspace en popaccounts. Het hoeft geen superaccount te zijn, en de hoeveelheid dataverkeer is waarschijnlijk nooit meer dan een gig, wellicht twee gig per maand.

Ik ben geintresseerd in hosters in Nederland en in Duitsland. (De kennis is een Duitser die in Nederland woont).

Welke hoster raden julie me op dit moment aan? De persoon in kwestie is geen super-tech, dus een beetje helpdesk (die ook daadwerkelijk antwoord) stel ik wel op prijs.

Zouden julie een top 3 kunnen geven die ik aan kan raden?

Thx. _/-\o_

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-05 10:59

Verwijderd

Zie ook www.webselect.nl

vragen om een top3 krijg je alleen maar spam van meestal de meest ranzige bedrijfjes (let ook op als je per mail "aanbiedingen" krijgt nav dit topic)

voor 5 a 10 euro moet je wel iets kunnen vinden, maar let wel op want je zit wel behoorlijk aan de minimumprijs voor een instap pakket

Kijk op bovenstaande sites, zoek een paar hosts uit die betrouwbaar zijn, kijk of er goede ervaringen mee zijn klaar is kees

• Ruudjah
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-07 23:51

Ruudjah

2022

Ik zou zeggen: www.vevida.nl. 80 euro per jaar, ASP, PHP, eigenlijk alles wat je nodig hebt. En de service: in een woord geweldig!

TweakBlog

Verwijderd

Dat bedoel ik :Z

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-07 16:55

jep

:D

Nougoed.

Surf naar www.webhosters.nl, ga naar virtueel, klik bovenaan aan wat je allemaal wil gaan gebruiken.

Besturings systeem wat jij wil, excl windows
webserver apache :)
fysiek in nederland, en de rest moet je zelf weten.

Let op de kosten per gigabyte voor het geval je over je limiet gaat, veel meer dan 5 euro hoef je hier niet voor te betalen.

Succes :)

• Manual
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-05 12:58
Vevida is inderdaad een goeie. Heb ik ook :)

Specs

Verwijderd

Mjah dit staat gewoon in de NT faq bij hosters enz. :P
En dit loopt gewoon uit op ongewilde spam. :+
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.