Ze hadden een metaal detector voor slechts €19.90. Ik natuurlijk met dat ding gespeeld enzo was wel lachen 
Ik kan er verder geen info over vinden.
En dat wilde je gewoon ff vermelden omdat het handig is ? NOT !insan1ty schreef op 01 augustus 2002 @ 03:25:
Ze hadden een metaal detector voor slechts €19.90. Ik natuurlijk met dat ding gespeeld enzo was wel lachen
Dan vind ik een dode hamster met een ingeslikte schroef in de tuin! en een vis.. maar vissen zijn niet van metaal helaas....Sequence schreef op 01 augustus 2002 @ 07:11:
zie topic... Leuk ding in aanbieding bij de Praxis
best wel grappig om beetje mee te kloten.. en allemaal hopen we natuurlijk een schat in de tuin te vinden
Een goudvis?SilentSniper schreef op 01 augustus 2002 @ 07:52:
[...]
Dan vind ik een dode hamster met een ingeslikte schroef in de tuin! en een vis.. maar vissen zijn niet van metaal helaas....
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.
Oke.insan1ty schreef op 01 augustus 2002 @ 03:25:
Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness
Ja een goudvis en om ff precies te zijn.... zeer oude goudvis van 13cm lang! (grote vis dus!)
Verwijderd schreef op 01 augustus 2002 @ 12:54:
wat denk ligt me oma onder het gras met een tepelpiercing
Verwijderd
Ik heb een wat duurder modelletje, en ik voel me absoluut geen trieste muntjeszoeker als ik ermee het veld in ga. Ik zoek nl. niet naar muntjes, maar naar overblijfsels van oorlogen. Maar dat sluit natuurlijk niet uit dat ik nooit een paar gouden Romeinse muntstukken heb gevonden, bij ons in het dorp.nigelator schreef op 01 augustus 2002 @ 09:14:
Mensen, dis geen huiskamer, dus gedraag je.
MEtaaldetector is wel leuk, alleen zou ik me snel een beetje zo'n trieste muntjes zoeker voelen
Verwijderd
wie als laatste lacht,......snapt de grap niet!
Dit topic is gesloten.
![]()