asus a7m266 en i-panel

Pagina: 1
Acties:

• 3p0x
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 20:21
is het asus a7m266 mobo compatable voor een i-panel(kon het ni op de site van asus vinden). de search doet een beetje vaag dus kan ik ni zoeken :|

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Als je zo'n iPanel aansluiting op je mobo hebt, dan is het zeker weten wel compatibel :)

Verwijderd

ja dus...

• 3p0x
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 20:21
me vraag is dus: zit er een aansluiting op??iemand pics daarvan??dan kan ik wel ff kieken :+

• BalusC
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Check je mobo handleiding.. 8)7

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:44

Wildfire

Joy to the world!

BalusC schreef op 01 augustus 2002 @ 21:16:
Check je mobo handleiding.. 8)7
Dat is ook geen garantie. Mijn vorig mobo, een Asus A7V266, was I-Panel compatible. Volgens het mobo zelf (want een aansluiting) en de handleiding. Maar eenmaal aangesloten bleef m'n systeem zichzelf maar resetten; zelfs nog nadat ik de stutter- en resetmod had toegepast...

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Verwijderd

He check mijn Specs ff, staat toch dat ik een A7M266 heb met Ipanel!!!!

• BalusC
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Ja, er zijn inderdaad gevallen bekend dat iPanel niet helemaal lekker wil werken, zoals helaas die van Wildfire. Op iPanel van mijn TUV4X systeempje hoefde ik alleen de stutter mod toe te passen, voor de rest werkt ie perfect (reset mod hoefde niet, omdat ik de iPanel rev 1.02 heb). Maar ik ken zelf een paar mensen, waarbij hun iPanel op een onverklaarbare wijze problemen vertoonde, ondanks de mods :{
Pagina: 1