Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Quote] dubbel quoten in 1 post werkt niet

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11 18:01

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Topicstarter
Ik wilde (zoals ik wel vaker doe) meerdere posts quoten in mijn post.

De eerste quote ging goed, er werd een reply-venstertje geopend met de quote erin.

Ik rammel wat tekst in en klik vervolgens op een quote-link van een andere post om die toe te voegen aan m'n post (om daar dus ook weer op te reageren) maar dat werkte dus niet.

Betreft topic:
Moraalridders VS testosteronridders bij autorijden

Mijn systeem bevat XP Pro met IE6

• p0m
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-08 16:03

p0m

Volgende keer een link geven naar de message niet het topic, het hele topic moeten doorzoeken omdat mijn pagina instelling anders is ;). (link = datum boven post)

Als je javascript uit hebt staan in IE dan werkt het niet, voor de rest heb ik er geen probleem mee (XP IE6), behalve dat de datum ietsjes fout staat in de quote die ik toevoeg, maar die bug is bekend.

• WFvN
  • Laatst online: 18-11 18:01

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Topicstarter
wfvn in Moraalridders VS testosteronridders bij
wfvn in Moraalridders VS testosteronridders bij

had ik dus graag in 1x gedaan.

Dus eerst VipTweak in Moraalridders VS testosteronridders bij quoten met: http://gathering.tweakers.net/forum/quote_message/14524604

Daarna in diezelfde post nog een keer op de quoteknop rammen alleen dan van:
bonfie in Moraalridders VS testosteronridders bij
waarbij ik dan dus op de http://gathering.tweakers.net/forum/quote_message/14525679 knop ram

edit:
ik voel me een ongelofelijke forumn00b met deze nieuwe software... ik wist wel dat die optie van verwijzen-naar-post bestond in de vorige software... ook wel gebruikt toen, maar nu kon ik hem dus niet meer vinden |:( mja... datum dus. thanx. Btw, ik hoop dat bovenstaand verhaal duidelijk is :?

• chem
  • Laatst online: 28-11 20:43

chem

Reist de wereld rond

geen andere meldingen gehad, seems fixed

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Dit topic is gesloten.