ja papa eend, jij spammed mijn topic vol, ik 't jouwe
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
Het is wel handig als je tabbeltjes kan maken, kan nooit kwaad

Ja, maar moet je die dan ook met zoveel kleurtjes kunnen maken?Termi schreef op 01 augustus 2002 @ 03:04:
[...]
Het is wel handig als je tabbeltjes kan maken, kan nooit kwaad.
Niet dat ik persoonlijk problemen heb met veel kleurtjes hoor
Flat© schreef op 01 augustus 2002 @ 02:00:
en ikde [ /]-tag
natuurlijk
ja papa eend, jij spammed mijn topic vol, ik 't jouwe
[feat]-tag werkt niet in signature[/TOPIC]
Verwijderd
Zolang men geen misbruik maakt zal het wel loslopen
Dit is een mooie kolom | Dit is ook een mooie kolom | |
1 | ![]() | ![]() |
2 | ![]() | ![]() |
3 | ![]() | ![]() |
4 | ![]() | ![]() |
5 | ![]() | ![]() |
6 | ![]() | ![]() |
7 | ![]() | ![]() |
8 | ![]() | ![]() |
hebben die daar geen html voorJasper schreef op 01 augustus 2002 @ 11:15:
Tis wel erg handig om mooie overzichtjes te maken (voor de DPC-jongens?)
Dit is een mooie kolom Dit is ook een mooie kolom 1 afbeelding test 1 afbeelding test 2 2 afbeelding test 1 afbeelding test 2 3 afbeelding test 1 afbeelding test 2 4 afbeelding test 1 afbeelding test 2 5 afbeelding test 1 afbeelding test 2 6 afbeelding test 1 afbeelding test 2 7 afbeelding test 1 afbeelding test 2 8 afbeelding test 1 afbeelding test 2
Middels deze RML-tags kunnen meer mensen eenvoudig tabelletjes maken zonder dat zij HTML rechten hoeven te krijgen (gezeik met misbruik etc.)
Jasper schreef op 01 augustus 2002 @ 11:53:
[...]
Middels deze RML-tags kunnen meer mensen eenvoudig tabelletjes maken zonder dat zij HTML rechten hoeven te krijgen (gezeik met misbruik etc.)
Je Icon is echt strak
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
1 | 1 |
Je bent gebanned (User_Banned) | Hoi Papa Eend, het is de Crew opgevallen dat je de laatste tijd veels te veel onzin poste in verschillende fora waaronder LA. Het spijt ons dat het zover heeft moeten komen maar je bent van dit Forum gebanned. Ben je het er niet mee eens? Stuur een mailtje naar de bemiddelaar @ bemiddelaar@tweakers.net |
jadjong | Moderator MED |
Verwijderd
jadjong schreef op 01 augustus 2002 @ 16:15:
1 1 Je bent gebanned (User_Banned) Hoi Papa Eend, het is de Crew opgevallen dat je de laatste tijd veels te veel onzin poste in verschillende fora waaronder LA. Het spijt ons dat het zover heeft moeten komen maar je bent van dit Forum gebanned. Ben je het er niet mee eens? Stuur een mailtje naar de bemiddelaar @ bemiddelaar@tweakers.net jadjong Moderator MED
De islam kan uw vrijheid schaden
Verwijderd
Wokschotel schreef op 01 augustus 2002 @ 19:37:
[Niet lezen, sorry]
.......Wokschotel schreef op 01 augustus 2002 @ 19:37:
Argh sorry, schaam schaam, deed even iets verkeerd
En nu doe ik het weer! damn me
Eerst lezen, dan denken, dan schrijven
Doet ie het nu? |
Icon | Dit is een mooie titel. |
![]() | Dus dan kan ik nu ook posten in een andere post? Cool. |
bazs2000 | Prutser @ GoT |
Waarom draaien ze die quote- en replyknopjes dan ook om met de komst van Topix React, ik raak helemaal door de war
Verwijderd
Het is nu Parse hoorWokschotel schreef op 01 augustus 2002 @ 20:20:
[...]Waarom draaien ze die quote- en replyknopjes dan ook om met de komst van Topix, ik raak helemaal door de war![]()
Verwijderd
DE HYPOTHEKER
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2002 20:28 . Reden: twil niet dat maar zo :P ]
Dan moet je ze wel afsluiten natuurlijk.HlpDsK schreef op 01 augustus 2002 @ 20:27:
[tr][/tr][tr][/tr][tr][/tr][tr][/tr][tr][/tr][tr][/tr][tr][/tr][tr][/tr][tr]
Hmmja
Moet je maar sneller zijn.
....
nope
Verwijderd schreef op 01 augustus 2002 @ 20:37:
<iframe src="http://gathering.tweakers.net/forum/user_profile/23820" name="bla" id="bla" width="600" height="250" marginwidth="1" marginheight="1"></iframe>
Nee helaas

Tssk, valt me tegen van ReactVerwijderd schreef op 01 augustus 2002 @ 20:37:
<iframe src="http://gathering.tweakers.net/forum/user_profile/23820" name="bla" id="bla" width="600" height="250" marginwidth="1" marginheight="1"></iframe>
Nee helaas
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Volgens mij is het React hoor
nou moet jij nog uitvinden of de opmerking van HlpDsK met opzet fout was of per ongelukWokschotel schreef op 01 augustus 2002 @ 20:42:
[...]Volgens mij is het React hoor(zie je wel, ik ben niet de enige die confuus is
)
<=== Sneller
(okay, sorry, laatste volstrekt kansloze off-topic opmerking van deze avond
Verwijderd
Verwijderd schreef op 01 augustus 2002 @ 20:37:
Nee helaas
welke tag?! welke tag?!
Verwijderd
Ik heb weekendWokschotel schreef op 01 augustus 2002 @ 20:42:
[...]Volgens mij is het React hoor(zie je wel, ik ben niet de enige die confuus is
)
Mijn brein gaat in powersave mode dus dan krijg je dat soort dingen
Ik ookAtomicShockwave schreef op 01 augustus 2002 @ 20:43:
[...]
nou moet jij nog uitvinden of de opmerking van HlpDsK met opzet fout was of per ongeluk
Ja maar da's een

<==== Baldadiger.
Heb meelij met de werkende klasse die morgen het brein wel weer moet opstartenVerwijderd schreef op 01 augustus 2002 @ 20:53:
[...]
Ik heb weekend
Mijn brein gaat in powersave mode dus dan krijg je dat soort dingen
Alles beter dan een

bak
een pindabak?Wokschotel schreef op 01 augustus 2002 @ 21:03:
[...] Heb meelij met de werkende klasse die morgen het brein wel weer moet opstarten![]()
[...]
Alles beter dan een
afbeelding
bak![]()
Edit:
Dat was dus rijst ?!
hmm als ik me rijst voor de geest haal denk ik toch aan die witte korreltjes.
dit zijn gewoon pinda's!
OMG NEEEEE toch... Toch wel op de kermis gewonnen mag ik hopen?
Wel erg OT btw
betekent OT nou On Topic of Off TopicWokschotel schreef op 01 augustus 2002 @ 21:07:
[...]
Wel erg OT btw)
ik ben irri he?
Verwijderd
Ik ga binnenkort roze dobbelstenen kopen voor in mijn auto.Wokschotel schreef op 01 augustus 2002 @ 21:07:
[...]
Wel erg OT btw)
Mijn omgeving zegt toch al dat ik een pooierbak heb dus dan geef ik ze iets om te lachen.
Verwijderd
[wel erg ot dit]
dat wordt of posts trashen of een slotje
Icon | Dit is een mooie titel. |
bazs2000![]() | Maar goed, we hadden het dus over die nieuwe feature die Papa eend voor ons heeft gevonden. |
bazs2000 | Prutser @ GoT |
Nah, pas met 4-dubbele Sebring, 225x17 velgen en ultraspoiler op de achterklep doe je pas mee. En oja, vergeet je platinablonde vriendin niet, die kleurt zo leuk bij een rode auto. Niet teveel intelligentie aub, want anders valt ze zo op bij de straatracesVerwijderd schreef op 01 augustus 2002 @ 21:16:
Telt een K&N Luchtfilter + bijbehorende zonneband met logo op de voorruit ook? Of Blauwe koplampen? De luchthoorn dan toch zeker?
[wel erg ot dit]
Maar nu zal ik braaf weer on-topic gaan

hmm border kleur is neit in te stellen |
Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
Dan moet je er gewoon allemaal cellen om die ene cel gooien, die kun je vervolgens een leuk kleurtje geven en voila, een mooie borderrand.
Je moet die dikke rand die je dan gekregen hebt wel accepteren.
Hm, height en width zijn gecapped op 200/350 en de border kan niet dikker gemaakt worden; en transparantie zou ook aardig zijn ipv. standaard wit ...maar die antialiasing om de smileys ziet er niet best uit |
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
[ Voor 99% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 11:27 ]
Neeeeeee, da's goed voor je geheugengebruik... Damn(Dit zijn btw 1440 [td]'s)
Tijd teveel?
[ Voor 98% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 11:27 ]
K, en nou een wervend tekstje d'r inhdd schreef op 02 augustus 2002 @ 16:25:
Is geregeneerd met een php scriptje, had ik nog ergens kant en klaar liggen van een keer dat ik me verveelde
Kheb wel met ultraedit het van html moeten ombouwen naar ubb code's.
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Grr..hdd schreef op 02 augustus 2002 @ 16:25:
Is geregeneerd met een php scriptje, had ik nog ergens kant en klaar liggen van een keer dat ik me verveelde
Kheb wel met ultraedit het van html moeten ombouwen naar ubb code's.
RML-codes joh
[ Voor 98% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 11:26 ]
Goh het wordt er allemaal niet leesbaarder op. kan die |