Welke harde schijf en waar>

Pagina: 1
Acties:

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:55
He mensen,

Mijn 80gb hd is langzaam aan het sterven. Hij is tergend langzaam (5 minuten windows opstarten en dat was 30 seconden) en slaat soms gewoon voor de lol uit. Het is een Maxtor DX740. Heeft sinds januari goed gewerkt.

Maar ja garantie heb ik niet echt.. dingen gedaan die niet mochten etc.. :P Maar wie weet waar ik WD schijven kan krijgen in de buurt van Venlo heeft bovis deze?

Strava | AP | IP | AW

• SjoZ
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-08-2024

SjoZ

SF-powerrrr!

WD Schijven.... :(

• Webgnome
Ja daar vraag ik niet naar.. Ik heb goede dingen gehoord over WD schijven dus ja..

Strava | AP | IP | AW

• ScooBY_DoO
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-03 17:00
heb je al dat testproggie gedraaid van Maxtor voor je HD?

Verwijderd

Wel venlo maar geen WD (Western Digital)

http://www.fdzmm.nl/shop/drives.htm#hd

• Webgnome
euhm ja lijkt me duidelijk dat als je hd zomaar uitvalt .. dat ie dan kapot is en dat ligt niet aan het mobo, de voeding etc etc.. want hij zit nu in mijn nieuwe pc en daar doet ie precies hetzelfde.

(powermax indeed gedraat en die gaf nie veel goeds.. dat ding rade mij aan om een nieuwe aan te schaffen )

Strava | AP | IP | AW

Verwijderd

http://dealers.hastec.nl/publicatie/details.asp?id=1583

http://dealers.hastec.nl/publicatie/details.asp?id=4764

Toch nog iets kunnen vinden, en bij dynabyte zullen ze toch wel WD's hebben.

• Webgnome
Vanmidag langs geweest maar die zeiden dat ze aleen maxtors hadden :(

Strava | AP | IP | AW

Verwijderd

Anders bestel je hem toch bij een online shop, kun je lekker op je luie stoel blijven zitten.

• Webgnome
Heb ik ook al zitten overwegen maar wat nou als je dat ding aangeleverd krijgt met allemaal bad clusters.. dat ze er dus mee hebben zitten de voetballen ofzo. En ja het is gewoon makkelijker als ie op reparatie moet om dat ding ff langs te brengen dan onder rembours naar de online zaak te sturen.

Strava | AP | IP | AW

• Fatalharry
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-03 18:26
zonde van je geld om geen gebruik te maken van je garantie lijkt me (teminste als je dat nog hebt)

• Webgnome
fatalharry schreef op 01 augustus 2002 @ 01:37:
zonde van je geld om geen gebruik te maken van je garantie lijkt me (teminste als je dat nog hebt)
Ik heb geen garantie meer dat zeg ik toch :P

Strava | AP | IP | AW

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:42
Ik heb zelf een WD 120 GB 8MB Cache en die bevalt zeer goed. Ik heb er €235 voor betaald en dat is ie zeker waard.
Stil, snel en betrouwbaar.
Je kan hem gewoon kopen bij de betere computerboer

• nescafe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:51
wat garantie betreft: zowel bij de computerboer om de hoek als bij je internetshop word je verwezen naar http://www.wdc.com

Heb afgelopen week een rma opgestuurd (wel incl garantie) en kreeg na 5 dagen een nieuwe, zonder problemen

Je moet het bij WD wel naar duitsland sturen

* Barca zweert ook bij fixedsys... althans bij mIRC de rest is comic sans

• Webgnome
'de betere computerboer' maar weet iemand misschien zo'n computerboer in venlo of omstreken? (hebben ze die bij vobis?)

Strava | AP | IP | AW

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 14:13

Sharky

Skamn Dippy!

ja wat is een beetje een stille schijf (en dan ook echt stil) hoeft niet supersnel te zijn...zolang hij maar stil is

This too shall pass

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-03 16:23
nescafe schreef op 01 augustus 2002 @ 08:04:
wat garantie betreft: zowel bij de computerboer om de hoek als bij je internetshop word je verwezen naar http://www.wdc.com

Heb afgelopen week een rma opgestuurd (wel incl garantie) en kreeg na 5 dagen een nieuwe, zonder problemen

Je moet het bij WD wel naar duitsland sturen
Erm... Ik zou toch zweren dat hij zei dat ie een maxtor D740X heeft.
Hoe wil jij die dan in vredesnaam claimen bij western digital? :? ;)

Systeem Specs

• LawnMowerMan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-04 12:42

LawnMowerMan

Wat een baggerfilm btw...

Kweenie hoor, maar bij Vobis bestellen is volgens mij zonde van je geld. Ze zijn nou niet bepaald de goedkoopste! En wat je zegt over het "bestellen via internet": beetje onzin lijkt me. Ten eerste stuur je em niet op onder rembours: die kosten zijn ECHT voor jou. Ten tweede, waarom zouden ze em aanleveren met bad clusters??? Wie zegt je dat ze bij vobis niet lopen te voetballen met je HDD? Als ie aangeleverd wordt met TNT/TPG onder rembours, mag je eerst kijken of alles in de verpakking nog heel is ALVORENS te betalen. Lijkt met voldoende zekerheid...

Maar goed, dat moet je zelf weten...

[ Voor 0% gewijzigd door LawnMowerMan op 01-08-2002 16:51 . Reden: Toevoeging/typo ]

Your ass is grass and I'm the lawnmower!

Verwijderd

Hoe kan de topicstarter nou geen garantie meer hebben :?

online bestellen valt wel mee hoor :) ze voetballen echt niet met je pakje

en dan nog, de koppen van de hdd staan geparkeerd dus :)

• nescafe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:51
Occy74 schreef op 01 augustus 2002 @ 16:24:
[...]
Erm... Ik zou toch zweren dat hij zei dat ie een maxtor D740X heeft.
Hoe wil jij die dan in vredesnaam claimen bij western digital? :? ;)
ja hij heeft nu een maxtor, waar geen garantie op zit omdat hij "dingen heeft gedaan die niet mochten"
zijn uiteindelijke vraag gaat over de aanschaf van een WD
vervolgens wordt er gezegt koop het bij een betere computerwinkel en niet bij een internetshop
vervolgens zeg ik dat dat niet veel uitmaakt want ze zeggen allebei "stuur het zelf maar op naar de fabriek"

ik heb het idee dat je niet goed hebt gelezen

* Barca zweert ook bij fixedsys... althans bij mIRC de rest is comic sans

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14:47
Ik zou eigenlijk wel willen weten waarom er geen garantie meer op zit ;). HD casing gemod opzow?

• Chop2000
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-03 22:57

Chop2000

Vroem

mischien heb ie em gejat?

niks

• Webgnome
Ja tuurlijk,,, geloof je het zelf? Ik heb ooit per ongeluk de IDE kabel verkeerd om in gedaan.. pinnetje was afgebroken.. heb dat toen ff gefixt (weer vast gesoldeert e voila) ja en dan vervalt dus je garantie.

Maar laat deze hele topic maar met rust ik heb inmiddels een IBM schijf.. een 40 gb.. nou niet gaan zeuren van waarom had je dan eerst een 80?. Dat komt omdat ik die toen gekocht had om dat ik dacht dat ik die nodig had maar die heb ik alleen maar op lan parties echt goed vol gehad.. en ja verder had ik geen geld voor een 80gb..

dus.. topic closed.

p.s. die 40 gb hd is een IBM was maar 59 pleuro's. (en ik ga niet vertellen waar :P)

Strava | AP | IP | AW

Pagina: 1