Motocross Spelletjes

Pagina: 1
Acties:

• me1299
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:07

me1299

$ondertitel

Topicstarter
Ik speel nu zelf sinds kort Motocross Madness 2. Ik ben gelijk superveslaafd aan..

Weet iemand misschien nog meer redelijk recente spellen van hetzelfde gerne.

Motoracer 3 ken ik al :)

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-01 15:32
Heb gehoord dat MotoGP wel goed is, maar weet niet zeker :P

• me1299

me1299

$ondertitel

Topicstarter
spokje schreef op 01 augustus 2002 @ 00:26:
Thanx!

Het ziet er wel kewl uit.. maar toch geef ik zelf de voorkeur aan spelletjes met Crossers.. en die zijn er niet zoveel ;(

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

• spokje
Ah ok, ja ik ken motogp niet ofzo, maar had het wel eens voorbij zien komen.

Ah nu weet ik het weer!
Motocross Mania !
Gaaf offroad spel !

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
DeathKnight schreef op 01 augustus 2002 @ 00:36:
[...]

Thanx!

Het ziet er wel kewl uit.. maar toch geef ik zelf de voorkeur aan spelletjes met Crossers.. en die zijn er niet zoveel ;(
In Moto GP kun je ook met crossmotoren racen, hoor. Dat geldt ook voor Moto GP2 en ook deel 3. Uiteraard is het laatste deel het beste maar het blijft een arcade-serie, wil je realisme moet je GP500 hebben maar dat is weer niet met crossmotoren zoals Motocross Madness...

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• me1299

me1299

$ondertitel

Topicstarter
Captain Pervert schreef op 01 augustus 2002 @ 01:01:
[...]In Moto GP kun je ook met crossmotoren racen, hoor. Dat geldt ook voor Moto GP2 en ook deel 3. Uiteraard is het laatste deel het beste maar het blijft een arcade-serie, wil je realisme moet je GP500 hebben maar dat is weer niet met crossmotoren zoals Motocross Madness...
Het hoeft van mij niet al te ingewikkeld te worden kwa instellingen.. maar het moet wel een beetje realistisch blijven.. het liefst heb ik met racespelletjes een soort tussenweg kwa arcade / simulatie

• me1299

me1299

$ondertitel

Topicstarter
Captain Pervert schreef op 01 augustus 2002 @ 01:01:
[...]In Moto GP kun je ook met crossmotoren racen, hoor. Dat geldt ook voor Moto GP2 en ook deel 3. Uiteraard is het laatste deel het beste maar het blijft een arcade-serie, wil je realisme moet je GP500 hebben maar dat is weer niet met crossmotoren zoals Motocross Madness...
Op de site van Moto GP zie ik alleen maar normale motoren! :?

• Calitomnication
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-03-2025

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

ik heb hier Superbike 2000 in de kast liggen. Hij's al wat ouder, maar redelijk realistisch Is van EA Sports. Maar ik weet niet wat je wilt. Gewoon wat rondspringen of doelbewust je rondjes rijden.

Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York

• me1299

me1299

$ondertitel

Topicstarter
Calitomnication schreef op 01 augustus 2002 @ 01:33:
ik heb hier Superbike 2000 in de kast liggen. Hij's al wat ouder, maar redelijk realistisch Is van EA Sports. Maar ik weet niet wat je wilt. Gewoon wat rondspringen of doelbewust je rondjes rijden.
Wat opzich aan MCM2 het coolste vind ik dat je met Baja e.d. gewoon lekker vrij in de natuur kan beesten :)

Op een gegeven moment wordt ik van die Nationals e.d. schijtziek.. de hele tijd heuveltje oprijden en hopen dat je niet op je bek gaat 8)7

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:40

Sport_Life

Solvitur ambulando

Ik heb Superbike 2001 en 2002 van EAsports lang en vaak gespeeld, dat ziet er erg mooi uit 8) . (houd er wel rekening mee dat je waarschijnlijk Motocross Maddnes 2 aan de kant legt, zoals bij mij het geval was :) ). Alleen is het niet motorcrossen.

[ Voor 0% gewijzigd door Sport_Life op 01-08-2002 01:36 . Reden: haakje vergeten :) ]

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1

• Sport_Life

Sport_Life

Solvitur ambulando

Weet iemand misschien nog meer redelijk recente spellen van hetzelfde gerne
Eh... Motocross Maddnes 2 had ik 3 jaar geleden geloof ik gekocht voor 30 gulden...

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1

• me1299

me1299

$ondertitel

Topicstarter
Heb net ff Motocross Mania gespeeld.. (DEMO) Maar dat is wel zo nep, echt verschrikkelijk.. is echt niet te vergelijken met MCM2

• NaLiN
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

motocrossmadness 2 ownz dik
moto racer 1 _/-\o_

hallo

• spokje
DeathKnight schreef op 01 augustus 2002 @ 01:56:
Heb net ff Motocross Mania gespeeld.. (DEMO) Maar dat is wel zo nep, echt verschrikkelijk.. is echt niet te vergelijken met MCM2
Tis ff wennen ja, maar dan is ie best leuk hoor :) tenminste, een paar jaar geleden vond ik 'm leuk :)

• me1299

me1299

$ondertitel

Topicstarter
Net ook nog Motoracer 3 demo gespeeld.. maar ik heb nog steeds het gevoel dat Motoracer 1 het beste is :?

• Desolation Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-12-2023
Moto Racer 1 is idd de beste , maar trial in MR3 is ook wel phat :)

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Sorry ik was in de war met Moto Racer...

Alles wat ik Moto GP noemde moet dus Moto Racer deel 1 t/m 3 zijn. Deel 1 was in zijn tijd heel cool (weliswaar arcade), de rest is nooit echt gewaardeerd. Noch door mij, noch door anderen.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Maximize
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Edgar Torronteras' Extreme Biker (= dus motocross mania, maar iets ouder :P)

lekker arcade, veel stunts, wel redelijk moeilijk. ik denk dat mm2 iets meer simu is.

• Valentino Rossi
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-07-2012

Valentino Rossi

VDW Racing Team

spokje schreef op 01 augustus 2002 @ 00:26:
Voetballiefhebber, zeker?

Hij vraagt om een motoCROSS spel :)

..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..

• Valentino Rossi
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-07-2012

Valentino Rossi

VDW Racing Team

Btw, als ie een motorspel zoekt, mijn excuses....

Maar in het racegenre is Superbike 2001 toch wel de vetste _/-\o_

..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..

• Sport_Life

Sport_Life

Solvitur ambulando

valentinorossi schreef op 02 augustus 2002 @ 17:29:
Btw, als ie een motorspel zoekt, mijn excuses....

Maar in het racegenre is Superbike 2001 toch wel de vetste _/-\o_
Superbike 2002 alweer :D , binnenkort 2003 :9~

• NaLiN
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

in motoracer zit ook een bug , speel op allerlaagste reso , alle detail op laagst en je zult merken dat je met motocrossen veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel sneller bent :)
je komt niet meer lost van de grond als je over heuveltjes rijd , overal op achterwiel dan :)
kwam hier achter toen ik bij vriend aan lannen was een heletijd terug , de ene pc was veel sneller met motocrossen :P

hallo

Verwijderd

Wat dacht je van Paris-Dakar Rally? Zoek nog naar recensies maar lijkt wel cool, eerste echte desert rally spel volgens mij
Pagina: 1