Canon mpc600f Multifunctional

Pagina: 1
Acties:

• Rudy_X
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-03-2013
Hoi allemaal,

Ik ben dus van plan om deze alles-in-een machine aan te schaffen. Nu is mijn vraag of iemand weet of dit een goed apparaat is.

Ik heb nu namelijk een canon s400, maar deze geeft bij een snelle print, in zwart en kleur, strepen en dat moet ik dus niet meer hebben.

Wie heeft er kent de mpc600f en kan mij zijn ervaring vertellen

alvast bedankt

Pc: Geen :(

Verwijderd

wat kost hij? en wat wil je ermee.....

wat voorn patronen gaan er in?

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Afdrukkwaliteit is goed, fotokwaliteit op fotopapier. Separate inkttanks, etc (niet onwijs nuttig). Printgedeelte is vergelijkbaar met bijvoorbeeld de S-630 of de S-520.

Alleen het scangedeelte vind ik niet mooi, erg gelig. Dit omdat Canon gebruik maakt van ledjes, waar bijvoorbeeld HP nog gebruik maakt van een lamp.

Verwijderd

Het lijkt me dat die 'all in one' apparaten toch minder kwaliteit leveren.
Je kan beter kijken welk onderdeel je het meeste gaat gebruiken (waarschijnlijk printen), en dan gewoon 1 goed apparaat kopen.

• Rudy_X
Wij kopieren best wel vaak en onze oude vertrouwede GROTE kopieer-machine is pas kaduuk gegaan. En een nieuwe kopieer-machine is vrij prijzig.
Een scanner moest ik nog kopen en de printer trekt strepen als je snel wilt printen. Dus daarom dacht ik aan een alles-in-een

Maar dat gelig van de scanner is dat echt goed merkbaar of kun je dat met een programma bijvoorbeeld weer een beetje witter maken?

• Compubiter

Compubiter

Think again

Rudy_X schreef op 01 augustus 2002 @ 00:19:
Maar dat gelig van de scanner is dat echt goed merkbaar of kun je dat met een programma bijvoorbeeld weer een beetje witter maken?
Het is zowel bij het kopieren als het scannen erg geel. Als ik van een selectief plaatje een kopietje maak onder de G-85 van HP of onder de MP van Canon is de G-85 op normaal papier al bijna fotokwaliteit, terwijl de MP toch echt minder van kwaliteit is. Wellicht dat ze in de winkel een demonstratie kunnen geven.

• Rudy_X
Jij hebt natuurlijk geen linkjes naar voorbeelden toevallig O-)

• Rudy_X
Heb je voor hp trouwens ook goedkopere Patronen net zoals bij canon. Zodat je niet 16 euro betaald per cartridge, maar bijvoorbeel 6 euro :? :?

• Compubiter

Compubiter

Think again

Rudy_X schreef op 01 augustus 2002 @ 00:45:
Jij hebt natuurlijk geen linkjes naar voorbeelden toevallig O-)
Nee, helaas ;)
Rudy_X schreef op 01 augustus 2002 @ 10:29:
Heb je voor hp trouwens ook goedkopere Patronen net zoals bij canon. Zodat je niet 16 euro betaald per cartridge, maar bijvoorbeel 6 euro :? :?
Ze zullen er waarschijnlijk wel zijn, maar vergeet niet dat je bij HP een cartridge hebt met een printkop erop, waar het bij Canon alleen maar de inkt is. Dus bij een navulcartridge zal bij de HP de printkop slijten, maar bij de Canon is het een vaste printkop.

• Rudy_X
een vaste printkop is dus beter :? want je betaalt natuurlijk veel voor elke keer een cartridge met printkop ofniet?

Pagina: 1