Toon posts:

Is dit mogelijk, een pop up na een reactie op forum.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Okey heel vaag maar ik dacht aan het volgende.
Je hebt in een forum een topic gemaakt, alleen wil je pecies weten wanneer de eerst reactie binnen is. Om nou als een bloedhond op refresh te ramen is niet leuk.
Daarom dacht ik je klikt de site weg(of dergelijk), een pop-up creërt zich maar popt nog niet up, alleen wanneer er bv,

oldReactions< reactions
{ popup= active}

Even in pseudo taal maar ik hoop dat je ziet wat ik probeer uit telegen.
Misschien is dit compleet idioot maar dan ben ik eht kwijt.
Zo niet is het misschien leuk voor GOT?

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-08 19:47

Bosmonster

*zucht*

Er zijn wel boards die dat doen.. dus bij iedere load kijken of er ergens gereageerd is op je post.. Probleem is dat je hier als gemiddelde gebruiker helemaal gestoord van zou worden als je kijkt naar het aantal posts/reacties op GoT :)

Wil je zo'n feater gebruik dan HotTopics of crisp's GoT Tracker.. Al zijn beide even buiten gebruik sinds het nieuwe board.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:13

crisp

Devver

Pixelated

Bosmonster schreef op 31 juli 2002 @ 23:05:
...
Wil je zo'n feater gebruik dan HotTopics of crisp's GoT Tracker.. Al zijn beide even buiten gebruik sinds het nieuwe board.
Mmmz ja, tot droevenis van mijzelf en tot ergenis van de hoge heren hier ;)
De FOK! Tracker werkt echter nog uitstekend, en de Tracker is ook goed te gebruiken voor andere fora die hun active topics in XML vorm aanbieden.
Zit trouwens ook een leuke DHTML <select> in (en nog wel meer leuke DHTML-geintjes)...

Intentionally left blank

• De-Fault
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-10-2025
je wilt geen refresh gebruiken omdat het niet leuk is, heb je er aan gedacht om het een stuk leuker te maken door een frame van 0 rows te plaatsen, onzichtbaar dus, dat eens in de zoveel seconde refresht? zodra die dan nieuwe posts ziet kan hij dmv javascript een popup geven

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-08 19:47

Bosmonster

*zucht*

JorisSt schreef op 01 augustus 2002 @ 00:22:
je wilt geen refresh gebruiken omdat het niet leuk is, heb je er aan gedacht om het een stuk leuker te maken door een frame van 0 rows te plaatsen, onzichtbaar dus, dat eens in de zoveel seconde refresht? zodra die dan nieuwe posts ziet kan hij dmv javascript een popup geven
Om dit op GoT te betrekken: Dat zou de load dermate beinvloeden dat je er gelijk een extra server bij mag gaan plaatsen alleen voor die feature :D

Bovendien is een frame alleen voor die reden geen goed idee. Er kleven namelijk nogal wat nadelen aan frames.