Chello FTP werkt niet meer

Pagina: 1
Acties:

• Bartjeuhz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:31
ik heb nogal wat bestanden staan op mijn chello server.

maar als ik bijvoorbeeld een plaatje in een post wil zetten kan ie dat plaatje niet meer vinden.

ik kan wel gewoon verbinden met de server met een FTP programma

http://cs-ownage.cjb.net deed het normaal ook gewoon.
maar nu niet meer.

kan het zijn dat er niet meer members1.chello.nl voor moet staan??
maar iets anders?

Steam: CatBearCow

Verwijderd

het is idd mogelijk dat de dns niet werkt of dat de server een nieuwe dns heeft gekregen. Ga dit dus ff bij je provider na, die kunnen je dit het beste vertellen. Een simpel e-mailtje volstaat al, dus wat let je...?

• Coffeemonster
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-03 11:45
Homepage-service van Chello (dus ook members1.chello.nl) ligt eruit :(. Zie ook http://www.coax.nl/news/reageer/index.php?NewsID=401 .

Look for something long enough and you will find it; look for something without understanding, and it will find you.
A normal day at the stock exchange

• Coffeemonster
Chello is lekker snel met het antwoorden van mijn feedback-form :). Het probleem is opgelost. De naam van de server is niet meer members1.chello.nl, maar members.chello.nl. Het adres ziet er ook beter uit. Alleen, hadden ze dit niet beter kunnen communiceren met hun klanten...?

Look for something long enough and you will find it; look for something without understanding, and it will find you.

Verwijderd

kwor dr ook gek van.. Chello suckz.. Ik heb bestanden op mijn ftp staan die zo maar in 1 keer weg zijn!!! Ik zie ze dus nie meer op het ftp van chello maar zodra ik het adress laai dan doetie het wel !! vet wazig.. echt raar :(

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Coffeemonster schreef op 01 augustus 2002 @ 12:09:
Chello is lekker snel met het antwoorden van mijn feedback-form :). Het probleem is opgelost. De naam van de server is niet meer members1.chello.nl, maar members.chello.nl. Het adres ziet er ook beter uit. Alleen, hadden ze dit niet beter kunnen communiceren met hun klanten...?
Ik gebruikte altijd al members.chello.nl, maar die werkt nu ineens ook al niet meer :'(

🌞🍃

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-06 16:33

Bergen

Spellingscontroleur

Raar ja, op http://subscriber.chello.nl (support -> vragen -> hoe kan ik een homepage plaatsen) staat nog steeds dat 't member1.chello.nl is (voor Friesland/Flevoland/Gelderland).
Trouwens, homepages bij een Motorola-modem staan zowieso op members.ams.chello.nl .....

• TwoR
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-07 08:59

TwoR

Gekleurde stippen

Members.chello.nl werkt inderdaad niet en ik krijg een punthoofd van die lui want mijn Inet was deze week ook al slecht. :( wanneer gaan ze nou eens wat goeds doen daar ik wou dat er hier ADSL kwam te liggen

• Coffeemonster
Mijn berichtje hierboven klopt niet helemaal: die storing ontstond toen ze vergeten waren in te stellen dat de adressen met een ~ moeten worden opgevraagd.

Maar bij mij werken zowel members.chello.nl (zie icon) als members1.chello.nl. Ik woon overigens in Lelystad.

Stuur anders eens een feedback-formulier met de vraag of zij er naar kunnen kijken. (Ik kreeg in ieder geval de volgende dag een antwoord, toen ik vroeg hoe dit zat)

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-06 16:33

Bergen

Spellingscontroleur

Coffeemonster schreef op 10 september 2002 @ 16:51:
...
Maar bij mij werken zowel members.chello.nl (zie icon) als members1.chello.nl. Ik woon overigens in Lelystad.
...
Ping die beide adressen maar eens, ze lijken hetzelfde te zijn :) (of ze staan op dezelfde server)
Pagina: 1