Toon posts:

Gentoo 1.3B welke MSN clone

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een msn clone voor gentoo, nu heb ik everybody.
in "/usr/portage/net-irc" staan wat maar ik weet niet welke goed is voor MSN, en of er wel een clone tussen staat.

• dinges
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
net-irc is voor irc :P
volgens mij moet je in net-im zitten ofzo? ik ken dat gentoo niet meer zo goed...
gaim is wel goed, kmerlin (heet dat tegenwoordig nog zo?) ook wel

PSN: Houtvlot

• splat
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
ik vind kmess wel goed... Deze is alleen voor msn
Verder kan je ook nog voor kmerlin (ook alleen msn) of voor kopete kiezen... Kopete ondersteunt ook icq d8 ik.. maar bij mij crashte hij telkens als ik m'n msn lijst binnen haalde.

En er zullen er vast nog wel meer zijn, maar deze kan ik me zo nog voor de geest halen...

• Dionysus
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ikzelf vind kmess het prettigst. Maar er zijn er nog wel meer bijv, kmerlin, amsn, gaim en vast nog wel meer. Je vindt ze in net-im

edit:

Zelfs met zo'n snel typ schermpje ben ik nog te laat

Verwijderd

Ja... kmess roels! :-)

Verwijderd

ik gebruik op dit moment amsn en dat draait best goed vindt ik

• ajvdvegt
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-12-2025
Ik gebruik Gaim, werkt ook prima.

I don't kill flies, but I like to mess with their minds. I hold them above globes. They freak out and yell "Whooa, I'm *way* too high." -- Bruce Baum

• Soepie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-08 21:04
Ik gebruik al tijden GAIM, en dat bevalt me heel erg goed, alle protocollen in 1 proggie, draait (nu) stabiel, als je maar geen versie 0.56 draait, want die knalt er wel om de haverklap uit.

Gewoon spullen

Verwijderd

gaim vind ik erg goed, 4veel functies van de originele msn, ook dezelfde smileys, ik mis alleen file transefer, nou ja ik niet echt maar soms wil iemand wat sturen, mailen dan maar :)

en gaim kan je ook mee icqen, was voor mij ook een must

verder ken ik niet veel, everybuddy kreeg ik niet zo goed aan de praat, kon niet registreren oid

• ny-hardcore
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-08 23:38
ik gebruik ook al tijden gaim.sourceforge.net werkt echt perfect.. zeker met de osd plugin en de festival plugin.

cd /pub && more beer

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-07 12:59
Ik gebruik op Debian nu AMSN (0.62 beta), werkt perfect... het enige nadeel is dat ik de fonts niet antialiased krijg. Is er toevallig iemand die weet hoe ik dat kan krijgen?

Verwijderd

Maatje van me gebruikt AMSN @ Gentoo en is erg tevreden. Het is afaik. ook niet op KDE libs gebasseerd.
Pagina: 1