Toon posts:

[msn]msn & gast_xxx

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi, hier is vast al eens iets over geweest, maar ja de search !!!

Had ik een leuke chatbox op msn gemaakt, werd deze grondig verstierd door een gebruiker met een gast_xxx naam, die de hele tijd maar grote links publiceerde. Hierdoor was het dus niet meer leuk. Als ik hem/haar verwijderde kwam er telkens weer een nieuwe binnen, onder een andere naam, maar beginnend met gast_ En maar publiceren enz. van kwaad tot erger.
Dus liep mijn msnBox daardoor leeg.

Wat kan ik hier nu tegen doen.
Het lijkt me dat hij/zij een soort variabele gebruikt. Want het profile was ook disabled, kon ik dus niet opvragen.

Het was trouwens een franse chatbox die ik had gemaakt.
maar dat terzake.

Help :'(

Verwijderd

Kan je niet gewoon zn ip bannen. Ben je gelijk klaar :)

• Menthix
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-07 20:02
Guest_xxx kreeg je toch altijd door gewoon zonder .NET passport of wat dan ook in te loggen?

Menthix.net | Contact Me

Verwijderd

dacht ik ook al aan IPban geven of room blokken voor gast_XXX namen

Verwijderd

Topicstarter
Mogelijkheid voor ipBan zie ik niet. Maar hoe zit het dan met die gast_xxx naam. Het is volgens mij geen normale gebruiker/chatter

• Menthix
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-07 20:02
Hmmm... ik zie net dat je MOET inloggen met een .NET passport om te chatten, maar vroeger kon je dus ook chatten op msn zonder in te loggen, dan kreeg je Guest_ of Gast_ voor je nickname (afhankelijk van ingestelde taal).

Menthix.net | Contact Me

Verwijderd

MSN mailen of ze iets kunnen doen tegen diegene die inlogt met de naam gast..... ?

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben nu ook bij andere MSNchatboxen aan het kijken. Ook daar zijn gebruikers met zo'n dergelijke naam, Gast_Celine, Gast_Marie, Gast_null en nog wel een paar ingelogd.
Ondertussen heb ik mijn engelstalige w2k opgestart, nu heten dezelfde: Guest_Celine, Guest_Marie, Guest_null.
Ook valt me op dat ze onderaan de namenlijst van een desbetreffend kanaal staan.
Ze doen dus niet mee in de alfabetische orderlijst.

En ..... ook in de andere chatkanalen verspreiden ze vette links naar o.a. sexSites.

• WhiteDog
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-08 06:59

WhiteDog

met zwarte hond

op irc gaan chatten zoals de grote mensen :? :9
Pagina: 1