Toon posts:

[asus a7v333] Onboard sound hapert?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ola,

sinds ik een i panel deluxe heb geinstalleerd zit er een hapering in et geluid...
dat wil zoveel zeggen als...
het lijkt of de mp3 hangt in winamp ( ook in media player ), en dan gaat ie weer door...

la la la a-rrrrrrrrrrrrrrrrrrr-la la la la , dat idee...

ik snap er niks van, iemand die dit vaker heeft gehoord?

bedankt

Verwijderd

Ik heb zelf ook dit moederbord ook het ipanel maar heb geen last van haperingen, maby moet je de nieuwste drivers eens downloaden........ suc6

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-08 20:24
of steek eens een goedkoop pci soundkaartje erin en kijk wat er gebeurt met het geluid

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-08 08:42

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Daar zit toch zo'n cmedia 8738 chip op?
Zonder recente drivers heb ik daar met mijn onboard sound ook last van.

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

Verwijderd

er zit een CMI8738 chip set op heb je je jumper instellingen ook goed gezet je moet deze nl zo zetten dat de line in en de mic naar het ipanel gaan en niet naar de rear connectors...
staat wel in je boekje hoe je dat moet doen.... kan het zo gauw niet vinden ;)

• Splasher
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-01-2012

Splasher

Met nieuw icon.

Kijk ook ff of die 2 niet met de zelfde resourses zitten te rotzooien. Dan kan het ook nog wel eens veroorzaken.

I realize she's truly gone, disappeared like a bullet leaves a gun.

Verwijderd

Het Asusboards forum heeft hier verschillende discussies over lopen, in een speciale topic "IPanel".

Ik geloof dat er bij Asusboards iets mis is gegaan na het wisselen van forum software, maar groups.google.com heeft nog wel wat bruikbare topics (hoop ik tenminste, succes!).

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2002 00:28 . Reden: Nog wat gevonden ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 01 augustus 2002 @ 00:18:
Het Asusboards forum heeft hier verschillende discussies over lopen, in een speciale topic "IPanel".

Ik geloof dat er bij Asusboards iets mis is gegaan na het wisselen van forum software, maar groups.google.com heeft nog wel wat bruikbare topics (hoop ik tenminste, succes!).
Ik heb et gelezen, onzinnig zeg, dat ze hier niks aan doen :(
fix werkte niet voor mij iig... :-|

Dan maar die auto update uit :-\

Verwijderd

Topicstarter
Is het overigens op alle asus borden et geval ofzo?
Maat van me heb de lite versie van die i panel, en die heb gewoon hetzelfde probleem.. vreselijk gewoon ..

ik ken niemand die het welk werkende heeft zonder dat geluid..

overigens is het geluid bij hem anders, maar wel over als ie het dsabled in zijn bios...

Verwijderd

Topicstarter
oooooooooops
foutje

• kimjansen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-08 00:47

kimjansen

Nu ff niks...

je kan ook eens proberen DMA in te schakelen van je harddisk dat wil ook wel eens helpen mocht het uit staan

Speed kills, but beauty lives forever...

Pagina: 1