20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net
Verwijderd
Dit heeft ook nooit in Topix gewerkt, daarnaast levert het problemen op. (hoewel dat sterk afhankelijk van de manier van parsen en opslaan is).
Als jij [topic=xxxx] gebruikt in je sig, dan wordt dit als link opgeslagen, compleet met naam (althans zo wil jij het). Dat betekent ook meteen dat de grootte van je sig in bytes groter wordt, terwijl er een maximum aan het datatype van je sig zit waarschijnlijk. Neem daarbij dan nog eens dat er enorm verschil in grootte kan zitten, dan gok ik niet dat de heren devvers dit erin gaan bouwen.
Als jij [topic=xxxx] gebruikt in je sig, dan wordt dit als link opgeslagen, compleet met naam (althans zo wil jij het). Dat betekent ook meteen dat de grootte van je sig in bytes groter wordt, terwijl er een maximum aan het datatype van je sig zit waarschijnlijk. Neem daarbij dan nog eens dat er enorm verschil in grootte kan zitten, dan gok ik niet dat de heren devvers dit erin gaan bouwen.
ja, kijk dat bedoel ik...
We hebben veel te weinig ruimte...
Als je nu kijkt wat de screenoutput is (dus niet HTML-output), en daar een max aan zet, kun je veel meer linkjes kwijt...
Als je nu kijkt wat de screenoutput is (dus niet HTML-output), en daar een max aan zet, kun je veel meer linkjes kwijt...
20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net
en dan wordt de titel van je topic aangepast en dan is het net weer te lang. Ik denk dat het gewoon op dezelfde manier moet als bij topix. jij zelf linkjes makendecramy schreef op 31 juli 2002 @ 22:59:
ja, kijk dat bedoel ik...
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
toch kan je in weinig 'signature' visueel, heel wat bytes rammen - dit willen we voorkomen omdat een sig alleen een 'extraatje' is en niet bedoeld is om ettelijke kb's doorheen te rammen (net zoals usericons)
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()