Wat vinden jullie van de nieuwe forum??

Pagina: 1
Acties:
  • 60 views sinds 30-01-2008

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:10
Want het lukt mij nog steeds niet om te zoeken, maakt niet uit wat ik opgeef ( zelfs in de simple search , hij snapt me gewoon niet (ik snap hem niet 8)7 )

en ik vond de vorige forum software prettiger om mee bezig te zijn..... iemand andere ideeen hierover???

(Ik weet niet of er al meer mensen waren met dit topic (maaar het zoeken lukt met niet dus kon niet zoeken...)

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-05 10:59
Ik vind het langzaam. Ik weet niet waar het aan ligt, maar het duurt gewoon een tijdje.

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Het searchen werkt ook nog niet. Lees ook dit eens: Known issues (ook dit regelmatig doorlezen)

• DanceTrend
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-05 14:34

DanceTrend

w0ei

Dit lijkt me

a) verkeerd forum
b) verkeerde post (is vast al iets aan de gang maar dat weet ik niet)
c) is het nou de of het forum?
d) Forum lijkt iets langzamer dan eerst maar het scheelt niet veel :)
e) zoeken lukt gewoon.. Bij mij iig..
edit:
Zoeken op username werkt dus wel :P Anders niet :)

• kieltju
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:21
HELEMAAL geweldig :*) :*) :*)

hulde!!!

het zoeken lukt gewoon bij mij hoar, niet dat ik de zoek zoveel gebruik maaru toch... (ik heb ook alleen nog maar naar mun eigen profiel gezocht)

edit:

HET IS HET FORUM!

ik vind de boel ook langzamer geworden... :(

<Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr>

Verwijderd

Dude ik vind het nieuwe forum op veel punten verbeterd maar 1 ding zuigt echt zwaar... Als ik mijn pc restart ofzo dan ben i kniet meer ingelogt terwijl ik toch heb aangevinkt dat hij aan moeten lbijven

• raymonvdm
maar het maakt niet uit wat ik invul bij simple search ik kan gewoon niks vinden !!! iemand die kan helpen..?

• DanceTrend
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-05 14:34

DanceTrend

w0ei

Verwijderd schreef op 31 juli 2002 @ 21:43:
Dude ik vind het nieuwe forum op veel punten verbeterd maar 1 ding zuigt echt zwaar... Als ik mijn pc restart ofzo dan ben i kniet meer ingelogt terwijl ik toch heb aangevinkt dat hij aan moeten lbijven
Ja maar dat ligt niet aan het forum want dan zouden wij daar ook last van hebben :+
CHeck je datum, offie wel op 31/07/2002 staat vandaag (klinkt suf, maar bij mij stond ie ook een keer op 2005 ofzo en toen werkten cookies ook niet echt :))
check ook of je cookies wel kunt accepteren enzo in je instellingen....

• Rudie_V
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-06-2025
Bij mij werkt het zoeken ook niet, soms krijg ik de hele pagina niet, nu net in de verkeerde kleuren, dat paarse was helemaal zwart, geen tekst uiteraard(zwart op zwart leest erg moeilijk:). Als ik bijv zoekt op 'dns' dan vind ie niets, krijd dan een error 'No matches on word 'dns' (no_wordmatch) '.
Maarja...staan eigenlijk op de know issues list.
Verder is het bij ook erg langzaam, soms vindt ie de pagina niet eens...

Mijn internet gaat via Chello

• kieskes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:59
het lijkt inderdaad wat langzamer hier?

• raymonvdm
er zijn mensen die zeggen wel te kunnen zoeken , hoe doen die dat dan ? :X

Verwijderd

Je kan geloof ik wel naar topics zoeken door een topicstarter in te vullen... voor de rest doet hij hier ook nix.

Het forum is nog wat onwennig, maar het zal geloof ik mettertijd wel gaan inslijten net als topix!

• raymonvdm
Ja dat topicstarter zoeken werkt wel maar de rest dus nog niet, nou dan wachten we maar af he !

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:42

Predator

Suffers from split brain

Nieuwe Forum of kijken eens in LA

waarom open je dit in hemelsnaam in NT :?

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.