wie heeft hem al besteld???
Ik niet maar ik ga hem wel kopen
maar meer voor de mooie mods denk ik alhoewel ik ook niet vies ben van ut2k zelf. Ik speel nu ook veel Tactical Ops dus als ze met meer van dat spul voor ut2k komen graag
.
En eerst nog ff de aankomende demo checken.
En eerst nog ff de aankomende demo checken.
edit:
en idd 2 augustus is overmorgen dus... kdenk niet dat ie dan al in de shop ligt
en idd 2 augustus is overmorgen dus... kdenk niet dat ie dan al in de shop ligt
[ Voor 0% gewijzigd door daaf258 op 31-07-2002 21:42 . Reden: 2 aug?? ]
- specs - audioscrobbler -
2 Augustus te koop?? Hoe kom je daar nou weer bij de demo is er nog geen eens.
Misschien heb je verkeken en is 2 augustus dat de demo uitkomt.
Dat zou al een leuk nieuwtje zijn.
Wil je wat meer info over de demo en het uiteindelijke product check de volgende links maar:
http://www.planetunreal.com/
http://www.ina-community....umdisplay.php?forumid=214
Misschien heb je verkeken en is 2 augustus dat de demo uitkomt.
Dat zou al een leuk nieuwtje zijn.
Wil je wat meer info over de demo en het uiteindelijke product check de volgende links maar:
http://www.planetunreal.com/
http://www.ina-community....umdisplay.php?forumid=214
ik heb em nog niets besteld
ik koop em wel als ie in de winkel ligt
ik koop em wel als ie in de winkel ligt
edit:
hmm, ja
2 augustus...
das wel erg snel he
lol
hmm, ja
2 augustus...
das wel erg snel he
[ontopic] ik las vanmiddag een foldertje van een computer winkel waar in stond dat hij vanaf 2 augustus bestelbaar is [/ontopic]
Aha, dat maakt de zaak wat duidelijker...Phant0m schreef op 31 juli 2002 @ 21:41:
[ontopic] ik las vanmiddag een foldertje van een computer winkel waar in stond dat hij vanaf 2 augustus bestelbaar is [/ontopic]
Eigenlijk heb ik em al een anderhalve maand in de voorbestelling.
Toen zag het er nog naar uit dat ie 27 Juli zou uitkomen en we hebben gezien hoe dat is gelopen
Maar ik heb berichten gehoord dat we zeker tot eind september moeten wachten voordat ie uitkomt... maar ja bugvrij is ie dan wel... (hopelijk
lijkt me duidelijkMededeling naar aanleiding van uw bestelling (RP-440324) voor:
"8897 - Unreal Tournament 2003 [Pre-Order]"
-------
De verwachte releasedatum van deze titel is gewijzigd naar:
" 24 - 27 September "
Uw bestelling wordt direct verzonden zodra deze beschikbaar is.
Zijn de systeemeisen al bekend?
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Verwijderd
2 augustes pas te koop? nu al te leechen 
/me is stout
/me is stout
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2002 23:48 . Reden: ff wa toevoegen ja!? ]
Verwijderd
Het is gewoon 24/25 september hoor. UT2003 komt voorlopig nog niet, en in september zit ik al lang weer op die klote school.
Verwijderd
De demo pre release is best leuk, skins/models zijn gaaf, wapens zuigt en maps zijn niets maar ja misschien komt er veel goede maps...hoop ik.
Welke gek heeft augustus bedacht???? Dat klopt dus ECHT NIET!!!
Hou het maar op eind September OP Z'N VROEGST! Waarschijnlijker is echter ergens in Oktober... Demo is er wel over een week of 2 op z'n laatst denk ik
Hou het maar op eind September OP Z'N VROEGST! Waarschijnlijker is echter ergens in Oktober... Demo is er wel over een week of 2 op z'n laatst denk ik
Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.
Dat is dus precies de reden dat je die niet moet spelen, de wapens zijn namelijk nog behoorlijk aangepast...Verwijderd schreef op 01 augustus 2002 @ 01:37:
De demo pre release is best leuk, skins/models zijn gaaf, wapens zuigt en maps zijn niets maar ja misschien komt er veel goede maps...hoop ik.
Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.
goh die demo blijft over 2 weken komen.. hij zou een maand geleden al over 2 weken komenSorcerer8472 schreef op 01 augustus 2002 @ 04:10:
Bier, Whiskey en Metal!!
heet die "computerwinkel" toevallig Dynabyte ???Phant0m schreef op 31 juli 2002 @ 21:41:
ik weet niet waar ze die info vandaan halen, maar voor zover ik weet is het spel nog niet te koop
alleen pre-orderen is mogelijk
* You-Suk moet beter leren lezen
Site van Dynabyte:
Unreal Tournament 2003
Release verwacht: 27-09-2002
Unreal Tournament 2003
Release verwacht: 27-09-2002
Verwijderd
Woyo relax uitleggen kan ookSorcerer8472 schreef op 01 augustus 2002 @ 04:10:
ik kan nog wel 3 jaar wachten hoor, wat is nou 6 maand? (eerste releasedatum was maart 2002)
Intel Forever. Specs. DKJJPQKU
2 augustus?, dat zou leuk zijn
want het spel komt een maand na de demo uit
tenminste dat beweren ze
maar ja, waar blijft die demo dan?
want het spel komt een maand na de demo uit
tenminste dat beweren ze
maar ja, waar blijft die demo dan?
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
Elke Datum die genoemt wordt is ONZIN
Er is simpelweg nog GEEN datum bekent, niet voor de datum, niet voor de full version, overigens is er wel weer een nieuwe leak
Thx mitz
Er is simpelweg nog GEEN datum bekent, niet voor de datum, niet voor de full version, overigens is er wel weer een nieuwe leak
Hehe, alles beter als WC3, die liepen 2 jaar uit ofzoRonnie_T schreef op 02 augustus 2002 @ 00:33:
ik kan nog wel 3 jaar wachten hoor, wat is nou 6 maand? (eerste releasedatum was maart 2002)
w00t
Verwijderd
Die "leak" wat jij bedoelt is gewoon een repackraptorix schreef op 02 augustus 2002 @ 02:40:
Elke Datum die genoemt wordt is ONZIN
Er is simpelweg nog GEEN datum bekent, niet voor de datum, niet voor de full version, overigens is er wel weer een nieuwe leakThx mitz
*nuked* + *fake*
Verwijderd
Ja idd, maar dat wordt nog wel ff een paar maandjes wachten hoor.Pimpimmers20 schreef op 02 augustus 2002 @ 04:32:
Jesus ik schrok met rot toen ik dit topic zag.
2 augustus
![]()
Jammer dat het niet zo is

Verwijderd
Nou ik heb hem gekocht voor 50 euro, wil ik een copie maken om de orginele netjes te houden gaat dit niet

probeer het grote ut2k3 topic ipv een vreemd ut2k3-related topic uit de sloot te vissengokje??
Verwijderd
ok thanks, het is weer een tijd geleden en ik ben al een tijd niet meer actief geweest.
Wat is het forum veranderd zeg.
Wat is het forum veranderd zeg.
Verwijderd
ik heb hem ook gekocht, zaterdag en hij is echt vet en loopt SUPER !!!!
hoop dat er gauw veel DM levels uitkomen
hoop dat er gauw veel DM levels uitkomen
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.