20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net
20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net
Maar wie ben ik om dit goed te keuren
Verwijderd
Ik sloot 4 fans en 1 ccfl op 1 molex connector aan, zet alles aan en mijn pc doet bzzzzz uit....
ccfl op andere connector en alles werkt nu weer goed
misschien heb ik een k****** voeding, dat kan natuurlijk ook, maar als dat bij jou ook fout gaat weet je hoe je het misschien kan oplossen.
(andere connector op andere kabel natuurlijk)
Klinkt als kortsluitingVerwijderd schreef op 31 juli 2002 @ 21:46:
Ik zou de ccfl op een ander molex aansluiten (misschien is het onzin wat ik zeg, ben ook nog een beetje n00b)
Ik sloot 4 fans en 1 ccfl op 1 molex connector aan, zet alles aan en mijn pc doet bzzzzz uit....![]()
ccfl op andere connector en alles werkt nu weer goed![]()
misschien heb ik een k****** voeding, dat kan natuurlijk ook, maar als dat bij jou ook fout gaat weet je hoe je het misschien kan oplossen.
Maar als het nu wel werkt: niks meer aan doen
k heb nu alles op 12V staan, in een kroonsteentje, dus dat maakt niet uitVerwijderd schreef op 31 juli 2002 @ 21:46:
Ik zou de ccfl op een ander molex aansluiten (misschien is het onzin wat ik zeg, ben ook nog een beetje n00b)
Ik sloot 4 fans en 1 ccfl op 1 molex connector aan, zet alles aan en mijn pc doet bzzzzz uit....![]()
Mess with the best, Die like the rest
There is no such thing as Society
There are 2 kinds of people: Snipers and their targets
Never run for a sniper ... you only die tired :)
Verwijderd
Gebruik een aan/uit/aan schakelaarM14 schreef op 31 juli 2002 @ 23:05:
Misschien stomme vraag: Hoe zet ej ze uit (als je ze uit wil zetten)?
uitzetten is idd om iets uit te zetten
Verwijderd
hmm das wel heel vaag... dat is zeker kortsluiting want al die molexjes zitten aanmekaar vast in de voeding. dus het maakt niks uitVerwijderd schreef op 31 juli 2002 @ 21:46:
Verwijderd
die 4 pins stekkertjes die van je voeding komen.Scarecrow schreef op 02 augustus 2002 @ 15:53:
vraagje wat is een 'molex'???
Verwijderd
Molex was toch het merk die die connecters maakte?Verwijderd schreef op 02 augustus 2002 @ 15:56:
[...]
die 4 pins stekkertjes die van je voeding komen.
Verwijderd
Mag van mij ook, als Scarecrow maakt begrijpt wat er bedoelt wordt......Verwijderd schreef op 02 augustus 2002 @ 16:31:
[...]
Molex was toch het merk die die connecters maakte?