Is het al bekend wanneer Ben, O2, Vodafone, Dutchtone met I mode gaan komen? Zo kan KPN namelijk mooi monopoli spelen en ik zit eigenlijk te wachten tot Vodafone is een keertje begint.
Ik denk dat het gewaagde project van KPN niet veel navolg zal krijgen...
Dat is omdat ik de indruk krijg dat het niet erg goed loopt.
Dat is omdat ik de indruk krijg dat het niet erg goed loopt.
Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?
Verwijderd
gprs gaat volgens mij denk ik erg hard lopen vanwege vele toestellen die het ondersteunen en je betaald net als bij i-mode per pakketje data. wap IS AL geflopt. bestaat al kleine 2 jaar en niemand gebruikt het echt en je hoort er weinig meer over. umts weet ik nog nix/weinig vanaf.
wat dacht je van O2 met de XDA ?? Pas geleden een test geweest en de critici geven de voorkeur aan de xda. Met Imode kun je alleen een aantal pagina's bezoeken. Met de XDA kan je alles doen...
Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
Verwijderd
Nooit, i-mode is nl. een geregistreerd handelsmerk van ntt- DoCoMo (Japans Telecom bedrijf), KPN heeft hier een licentie op gekregen omdat zij een samenwerkings overeenkomst gesloten hebben met dit bedrijf een tijdje geleden, daarom dus
Precies... Zo'n imode-telefoon gaat niet werken op een ander netwerk...Verwijderd schreef op 31 juli 2002 @ 22:25:
Nooit, i-mode is nl. een geregistreerd handelsmerk van ntt- DoCoMo (Japans Telecom bedrijf), KPN heeft hier een licentie op gekregen omdat zij een samenwerkings overeenkomst gesloten hebben met dit bedrijf een tijdje geleden, daarom dus
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Dutchtone komt eind oktober met OrangeWorld....
een soortgelijke dienst als KPN's i-mode, wordt nu getest in Hong Kong en Zwitserland, maar schijnt helaas nog niet zo'n succes te zijn
een soortgelijke dienst als KPN's i-mode, wordt nu getest in Hong Kong en Zwitserland, maar schijnt helaas nog niet zo'n succes te zijn
Pagina: 1