Toon posts:

[flashoint] kan niet meer upgraden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goed ik begin maar meteen met het probleem van flashpoint......

Ik had een klein probleempje met flaspoint dat het geluid een beetje kraakte dus ik dacht bij me zelf ik haal flaspoint eraf en installeer het opnieuw tot zover geen probleem, maar als ik hem wil gaan upgraden met gold geeft ie een error aan dat er een bestand niet goed is ik heb flaspoint zelf vele malen geinstaleerd en geen probleem gegeven bij het installeren en nou opeens wel ik snap er geen knars van.

Dus ik heb spel op een andere pc geinstaleerd en daar loopt het prima ook als ik het upgrade en ik heb opfcheck gedownload en daar gaf het inderdaad een foutmelding aan en ik heb zelfs windows XP opnieuw geinstaleerd maar zelfs dat hielp niet flashpoint heeft nooit problemen gegeven bij mij met het installeren en upgraden.

Wie heeft dit of kent dit en zou mij hiermee willen helpen?

Specs:

p3 1gzh
256 mb werkgeheugen
geforce 3 64 mb creative
creative live 5.1

Verwijderd

erhm.. tis een legale versie? :)
anders kan je het meestal wel schudden..
verder werken sommige updates niet helemaal.. vaak werkt het dan door ze van een andere mirror te halen (klinkt stom.. maar is vaak wel zo)

• Freddy_Fish
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:58

Freddy_Fish

de Verdwenen Zeewierzaadjes

Als je nou wel de legale versie hebt probeer dan ff wat cracks :P

Verwijderd

tjsa dat krijg je met de gold edition :)
eigenlijk ben ik er nou nog steeds niet achter wat er nou zo cool is aan de gold edition.. tis gewoon opflash 1.3 dus je moet alsnog updates downloaden.. en de updates tot 1.3 zijn ook gewoon te downloaden..
hmm
naja.. zal wel aan mij liggen :)

Verwijderd

Topicstarter
het zijn dus allemaal Legale versies...

Maar wat ik nou niet snap is dat flaspoint voorheen verder nooit geen problemen
gaf met instaleren.

edit: hou het aub bij legaal anders sluit een modje mijn topic en dat wil ik liever niet ik wil een oplossing geen slotje O-)

• Freddy_Fish
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:58

Freddy_Fish

de Verdwenen Zeewierzaadjes

Draaide je op die oude pc eigenlijk ook XP? Mischien moet je m wel patchen.

Hehe ok :)

Verwijderd

hmm hier draait opflash ook gewoon op xp.. en updates werkte wel. maar ik weet wel dat veel mensen problemen hadden met de updates...
Hmm.. maar hij is nu wel geintalleerd?

Verwijderd

Topicstarter
ik kan alleen flaspoint kaal instaleren en als ik em ga updaten dan gaat het fout
Pagina: 1