Toon posts:

[VB] Aangeklikte URL's in IE loggen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een plugin maken voor Internet Explorer waarmee surfgedrag vastgelegd kan worden. Dus als iemand een link aanklikt in IE, dan detecteert het progje dat en slaat de URL op in een db-tje.

Na heel veel zoeken (serieus waar O-) ) heb ik vanalles gevonden over WebBrowser component, alleen alle code-examples die ik daarover vindt hebben betrekking op een instance van dat component op je VB-form en niet op 1 of meerdere instances van je webbrowser, wat dus de bedoeling is.

Volgens mij hoeft dit helemaal niet zo moeilijk te zijn, als je maar weet waar je moet zoeken. Dus als iemand mij dat kan vertellen zoek ik het verder zelf uit.

[ik ben de miereneukers voor modus >:) ]

quote:
Volgens mij hoeft dit helemaal niet zo moeilijk te zijn, als je maar weet waar je moet zoeken. Dus als iemand mij dat kan vertellen zoek ik het verder zelf uit.

Ja ik heb google geprobeerd
Ja ik heb de search op GoT gebruikt
Ja ik heb op planetsourcecode.com gezocht
Ja ik heb op MSDN gezocht

[/ik ben de miereneukers voor modus]

• Sponge
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-08 17:06

Sponge

Serious Game Developer

Ik weet zeker dat ik op PSC wel een aantal keer code hiervoor gezien heb. Ik zal ff op de PSC CD zoeken.. hoop dat ik zo wat voor je heb.

Edit:

Heb iig deze:
http://www.planet-source-...ngWId=1&txtReffererURL=CD (check ook de comments)

Ik moet eerst weer verder, als dit neit helpt zoek ik straks weer ff (hangt ook van het weer af :))

Verwijderd

Topicstarter
Yesss!! Dit is dus precies wat ik zocht! Zag er in eerste instantie wel heel ingewikkeld uit, maar na een half uurtje pluizen bleek dit wel mee te vallen.

Thanx 41.6C.6D.61.72