Ik heb thuis geen netwerkwachtwoord ingesteld. Toch blijft windows er steeds om vragen. Iemand enig idee hoe ik dit weg kan krijgen? Het kan wel, voordat ik onze PC leeg had gegooid vroeg windows er niet naar.
installeer tweakui
is wel ergens op de microsoft site te vinden geloof ik.
installeer em door met de rechter muisknop op de .inf file te drukken en op install ofzo te drukken.
tweakui staat vervolgens in je configuratie scherm.
onder het tabblad network kun je instellen wat jij wil
is wel ergens op de microsoft site te vinden geloof ik.
installeer em door met de rechter muisknop op de .inf file te drukken en op install ofzo te drukken.
tweakui staat vervolgens in je configuratie scherm.
onder het tabblad network kun je instellen wat jij wil
I wish I had a cool signature like everybody else
Verwijderd
Je moet naar configuratie scherm (control panel) -> gebruikers en wachtwoorden (users and paswords)Verwijderd schreef op 31 juli 2002 @ 20:16:
Ik heb thuis geen netwerkwachtwoord ingesteld. Toch blijft windows er steeds om vragen. Iemand enig idee hoe ik dit weg kan krijgen? Het kan wel, voordat ik onze PC leeg had gegooid vroeg windows er niet naar.
*met welke gebruikersnaam en wachtwoord logt de gene die via het netwerk naar jouw pc toe wil in op zijn EIGEN pc*
Nu maak je een account aan met:
gebruikersnaam: de gebruikersnaam waarmee de gene op zijn eigen pc inlogt die op jouw pc wil komen via netwerk
paswoord: het paswoord waarmee de gene op zijn eigen pc inlogt die op jouw pc wil komen via netwerk
nu opnieuw opstarten en het moet werken
Verwijderd
gooi je *.pwl bestanden weg in je c:\windows directory daar staan alle windows wachtwoorden in, de volgende keer dat je opstart ram je gewoon twee maal op enter zodat je een blanco wachtwoord hebt en dan vraagt hij er nooit meer om, probeer ook eens in je netwerkinstellingen "windows aanmelding" als bovenste te krijgen.
ben het helemaal net noort5 eens
Ondernemer in tech (oud LOQED.com, nu UpToMore.com)
jammer dat het niet werkt als je windows 2000 hebt,Verwijderd schreef op 31 juli 2002 @ 23:29:
gooi je *.pwl bestanden weg in je c:\windows directory daar staan alle windows wachtwoorden in, de volgende keer dat je opstart ram je gewoon twee maal op enter zodat je een blanco wachtwoord hebt en dan vraagt hij er nooit meer om, probeer ook eens in je netwerkinstellingen "windows aanmelding" als bovenste te krijgen.
dus topicstarter, om welke windows versie gaat het
A wise man's life is based around fuck you
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
Verwijderd
Kijk eens in het control-panel bij de netwerk-eigenschappen en dan specifiek naar de primaire logon. Deze staat waarschijnlijk op niet op Windows Logon maar op Microsoft Networks. Deze instelling gebruik je voor het aanmelden op een NT-Domein, en niet voor een Windows 9x werkgroepje.
Verwijderd
Als je voor het eerst inlogt met die gebruiker moet je een leeg password invullen en dna vraagt ie het de volgende keer nit meer
Ik heb windows 98 op die computer staan. Als wachtwoord heb ik niets ingevuld. Ik zal jullie oplossingen eens uitproberen.
Het lag aan de primaire aanmelding. DIe stond op microsoft networking. Nu hij op windows aanmelden staat, vraagt win98 niet meer om het wachtwoord.
Bedankt
Het lag aan de primaire aanmelding. DIe stond op microsoft networking. Nu hij op windows aanmelden staat, vraagt win98 niet meer om het wachtwoord.
Bedankt
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2002 13:19 . Reden: Geen nieuwe reply nodig ]
Pagina: 1