muis en toetsenbord gaat voor mij toch best wel voor hoor
G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2
[Het is ongelofelijk Mike! mode]
Als je hier aan gewend bent gaat het echt veel sneller!
[/Het is ongelofelijk Mike! mode]
BTW: Het is de SideWinder Dual Strike...
Als je hier aan gewend bent gaat het echt veel sneller!
[/Het is ongelofelijk Mike! mode]
BTW: Het is de SideWinder Dual Strike...
is misschien leuk voor de vriendin, of gewoon voor op de kast. maar om het nou aan m'n pc te hang? nee dat gaat me te ver.
Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs
Leuk, alleen jammer dat er micro$oft op staat
Powered bij meergranenbrood.
Ik ben het met Grijns eens. Mac users zuigen... Ow daar gaat deze post niet over, nouja leuk ding. verder wil ik ff zeggen. Mac users zuigen.
niks kan tippen aan de muis / toetsenbord combinatie. Met zo'n ding duurt het jaren voordat je er net zo goed mee kan quaken dan IK nu 
Hoe wou je met zo'n ding btw goed railen?
Hoe wou je met zo'n ding btw goed railen?
Railgun pakken, inzoomen op iemand die VER weg is en knallen.
ieeeepppppp :P
met een railgun iemand afmaken dwaas
damn...somebody was eerder...
maar goed.. om het even duidelijk te maken voor de kip zonder kop...:
je moet dan nogal goed mikken en dat lijkt me bijna onmogelijk met bovenstaand geval....
damn...somebody was eerder...
maar goed.. om het even duidelijk te maken voor de kip zonder kop...:
je moet dan nogal goed mikken en dat lijkt me bijna onmogelijk met bovenstaand geval....
intel silver reef, celly 2.0 Ghz, 256mb ddr, G2MX
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Railgun pakken, inzoomen op iemand die VER weg is en knallen.[/quote]maar dan zonder zoomen natuurlijk he?
ja zonder zoom 
Blijkbaar doet die gast niet aan Quake..
en speelt ie adventures met dat ding ofso hehe.
Q3 Rocket Arena 3 RoX!!!!!!!!
Blijkbaar doet die gast niet aan Quake..
en speelt ie adventures met dat ding ofso hehe.
Q3 Rocket Arena 3 RoX!!!!!!!!
Ik geloof dat jullie het niet helemaal snappen: Met de rechterkant van dit ding maak je dus de muisbewegingen.
BTW: Het valt me op dat alle newbies niet in staat zijn om normaal te reageren!:(
BTW: Het valt me op dat alle newbies niet in staat zijn om normaal te reageren!:(
Ja DOH,
dat snapte wij ook wel, dat je met dat rechts moest bewegen en dus de vervangen van de muis is..over newbie gesproken.
maar zo'n ding werkt gewoon niet met online fps games..
dat snapte wij ook wel, dat je met dat rechts moest bewegen en dus de vervangen van de muis is..over newbie gesproken.
maar zo'n ding werkt gewoon niet met online fps games..
Verwijderd
euhmzmzz newbie? newbies zijn mensen die bijv. niet weten wat railen is terwijl ze het wel over quake hebben.... wazig
Hoeveel mensen ken jij die met NT 4.0 werken die weten wat Racmgr32.exe doet of wat dat betreft AT.exe??? Ya cannae know it captain!
Don't be too hard on newbies, je was (en bent misschien of wordt) zelf ook een newbie eens! So chill
Don't be too hard on newbies, je was (en bent misschien of wordt) zelf ook een newbie eens! So chill
Vidi, vici, veni! (ik zag, ik overwon en ik kwam!)
wil je echt goed spelen met een 3d shoot 'em up dan moet je dat met muis en toetsenbord combinatie doen. Dat is gewoon het best.
Verwijderd
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>wil je echt goed spelen met een 3d shoot 'em up dan moet je dat met muis en toetsenbord combinatie doen. Dat is gewoon het best.[/quote]Hmmm... niet helemaal mee eens. Ik heb de Game Commander van MickeySchoft, en ik moet zeggen dat je daar toch fantastich mee on-line kan spelen.
Mij zie je niet meer achter mijn ramplankie Quaken
Mij zie je niet meer achter mijn ramplankie Quaken
Dat ding is gewoon helemaal ruk, hoe kan je daar nou mee gericht gaussjumpen en de LJ gebruiker....(soz voor ons quake volk, dit is HL
).
Iedereen loopt dat ding wel af te zeiken, maar hoe kan je nou zeggen dat het sucks als je het niet hebt geprobeerd?
Ik speel ook alijd met toetsenbord en muis, dat roels gewoon, maar zou dat ding best wel eens willen proberen.
Ik speel ook alijd met toetsenbord en muis, dat roels gewoon, maar zou dat ding best wel eens willen proberen.
https://www.youtube.com/@MashupMasterKing
* AMD heeft zowel met dat M$ ding van KIP en een trackball Quake 3 gespeeld.
Dat ging dus echt helemaal niet. Doch
heb het een eerlijke kans gegeven.
Wat mij betreft is mijn 'gewone' muis toch stukken fijner. Ik zet in Windows de muissnelheid op het hoogst, acceleratie op....eehhh....niet en de refreshrate op 100Hz.
Dan load ik mijn autoexec.cfg (incl. mousspeed en mousefilter op uit)
Dit is de enige manier dat ik iemand fatsoenlijk en met dodelijke preciezie kan railen.
Dat ging dus echt helemaal niet. Doch
Wat mij betreft is mijn 'gewone' muis toch stukken fijner. Ik zet in Windows de muissnelheid op het hoogst, acceleratie op....eehhh....niet en de refreshrate op 100Hz.
Dan load ik mijn autoexec.cfg (incl. mousspeed en mousefilter op uit)
Dit is de enige manier dat ik iemand fatsoenlijk en met dodelijke preciezie kan railen.
Verwijderd
jammer dat ie van microsoft is maar hij rulezzzzzz wel kan er ook niks aan doen 
toetsenbordje en muis is lekker maar dit is super als je het kan je meot er wel een aantal daagjes op oefenen maar het resultaat is ook niet mis
toetsenbordje en muis is lekker maar dit is super als je het kan je meot er wel een aantal daagjes op oefenen maar het resultaat is ook niet mis
Pagina: 1