GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT]
De nex 2 ( http://www.mp3shopper.nl/nex2.html ) en er is nog zo'n ding van microboss ( http://www.tweakers.net/pricewatch/21205 ) en natuurlijk de diva die je zelf al noemt. Ik heb gister de Diva mp3 speler besteld bij www.mp3cdspelers.nl
Ik heb em vandaag nog niet gekregen, maar morgen zal ie wel worden bezorgd
m'n pa heeft die microboss....werkt wel redelijk, maar heeft niet veel fucties. Kleine probleempjes zijn: verflaagje dat vrij snel slijt, en de randjes krijgen dus een andere kleur...
weinig/geen instellingen
geen lcd scherm...
niet compatible met alle soorten geheugen ofzo...we hebben een 128MB noname schijfje, en hij herkent niet alle MB's ofzo...iig soms missen er sommige numers....
weinig/geen instellingen
geen lcd scherm...
niet compatible met alle soorten geheugen ofzo...we hebben een 128MB noname schijfje, en hij herkent niet alle MB's ofzo...iig soms missen er sommige numers....
die microboss zou ik persoonlijk ook niet kiezen. Je moet er volgens mij ook nog een compact flash reader erbij kopen dan omdat die microboss dat zelf ook niet kan.
Nex II = € 139,- voor 0 Mb's
Diva = €139 voor 96 Mb's
Zo heb ik de keus gemaakt
en natuurlijk de afmetingen en de review op tweakers.net 
-edit: De diva kan ook nog voicerecorden
2 uren op 32mb
... misschien niet bruikbaar voor iedereen
maar toch leuk om te weten dat het erop zit
Diva = €139 voor 96 Mb's
Zo heb ik de keus gemaakt
-edit: De diva kan ook nog voicerecorden
Ik denk dat ik voor die Diva ga.... dan met 64mb, want ik heb voor me digi cam nog 2 CFC's liggen 1 van 64mb (in de opruiming bij Memo omdat ze failliet zijn voor 20 euro ofzo) en 1 tje van 128mb! Je kan toch maar 1 tegelijk in je digicam en zoveel foto's maak ik ook weer niet! Daarom wou ik ook CFC hebben! En wattan nog je kan toch EN foto's EN MP3's op je CFC hebben!Vrieskist schreef op 31 juli 2002 @ 20:16:
die microboss zou ik persoonlijk ook niet kiezen. Je moet er volgens mij ook nog een compact flash reader erbij kopen dan omdat die microboss dat zelf ook niet kan.
Diva = €139 voor 96 Mb's
Zo heb ik de keus gemaakten natuurlijk de afmetingen en de review op tweakers.net
-edit: De diva kan ook nog voicerecorden2 uren op 32mb
... misschien niet bruikbaar voor iedereen
maar toch leuk om te weten dat het erop zit
-edit
Kan je nou eigenlijk ook kiezen welke kleur je em neemt?
hhmm ik zie net dat er geen verlicht schermpje opzit da's best minder.....
Die NEX heeft het wel....

Die is ook best leuk.... en ik heb hier dus nog 2 CFC liggen 196mb intotaal hmmm.... begin nu best te twijfelen eigenlijks!
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT]
(ff post aangepast
)
Ze zijn beide leuk
De NexII is ook aantrekkelijk geprijsd
... en als je al geheugen liggen hebt hoef je dat er niet bij te kopen. Dan zou ik de Nex II nemen ....
Ze zijn beide leuk
Ze zijn beide goed
de nexII heeft een paar extra dingetjes, maar de diva heeft ook weer iets wat de nexII niet heeft (voice recorder...) De diva zonder extra CF kaarten is 94 euro .. daar zit 32mb intern in ... de NexII is zonder geheugen 139 euro ... maar de NexII ondersteund alle CF kaarten, dus ook de Microdrives, de diva ondersteund die niet .... Tja, lees nog eens goed wat reviews door (ff zoeken met google levert veel reviews voor de diva en nex II op) en vraag wat rond
De IBM microdrives draaien brak op de NEX II ....Vrieskist schreef op 31 juli 2002 @ 20:44:
Ze zijn beide goedde nexII heeft een paar extra dingetjes, maar de diva heeft ook weer iets wat de nexII niet heeft (voice recorder...) De diva zonder extra CF kaarten is 94 euro .. daar zit 32mb intern in ... de NexII is zonder geheugen 139 euro ... maar de NexII ondersteund alle CF kaarten, dus ook de Microdrives, de diva ondersteund die niet .... Tja, lees nog eens goed wat reviews door (ff zoeken met google levert veel reviews voor de diva en nex II op) en vraag wat rond
Ik zou lekker voor de Diva gaan
ik ook
maar die jongen moet het zelf weten
idd
TO DIVA OR NOT TO DIVA
Zeg ken jij de pilsjesman, de pilsjesman, de pilsjesman ...
Pagina: 1